Gå til innhold

Jeg skal på UL på rikshospitalet imorgen. Noen som vet hvor på sykehuset det er?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk innkallelse for 2,5 mnd, og husker ikke hvor jeg har papirene, husker bare dato og klokkeslett. Har aldri vært på riksen før. Det er jo stort, så jeg lurer på om noen vil være behjelpelig og fortelle hvor på rikshospitalet vi skal for å ta UL?

Det er ordinært imorgen, gleder meg:-) 146 dager igjen, tiden raser unna dette 2. svangerskapet.

Fortsetter under...

Det er veldig enkelt å finne frem. :)

De har på en måte to hovedinnganger, fra samme 'gådsplass'.

Du skal inn inngangen til venstre, der hvor det står 'Mor og barn' eller noe lignende.

Der inne vil du se på veggen et sted, hvor alt befinner seg. Husker ikke etasjen i farta, men tror du skal opp i 6.

(det er samme sted som barselavdelingen er)

Lykke til! :)

Det er veldig enkelt å finne frem. :)

De har på en måte to hovedinnganger, fra samme 'gårdsplass'.

Du skal inn inngangen til venstre, der hvor det står 'Mor og barn' eller noe lignende.

Der inne vil du se på veggen et sted, hvor alt befinner seg. Husker ikke etasjen i farta, men tror du skal opp i 6.

(det er samme sted som barselavdelingen er)

Lykke til! :)

Du skal ikke inn hovedinngangen, men den inngangen som ligger til venstre på gårdsplassen. Det står "Kvinneklinikken" med store bokstaver nesten rett over inngangen. Mulig det også står "kvinne-barn" et sted ved inngangen der. Du skal ta den første heisen du kommer til opp til 3 etg. og ta rett til høyre når du går ut av heisen. Henvend deg i resepsjonen så viser de deg inn til neste venterom:-)

Føden ligger forresten i 4 etg:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...