Gå til innhold

Er så VANVITTIG lettet!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var sånn ca 11,5 uker i dag (usikker pga gravid rett etter en MA). Og siden jeg mistet sist har jeg vært utrolig nervøs og redd denne gangen. Begynte å bli redd da kvalmen ble svakere i uke 11. Og før jeg skulle fortelle hele verden om mitt lille mirakel ville jeg få bekreftet at alt var bra med den lille der inne.

Og JA =D Den var så FIN!! lå der inne og sparket og slo mens den stupte kråke. Var et helt magisk øyeblikk! :) ALT var bra med den og i følge legen var jeg 12+2 uker på vei :) Og det betyr jo at jeg er over 12 uker, over 1.trimester og går inn i den litt mer tryggere perioden hvor jeg kan føle meg bedre. Er bare så vanvittig lettet og GLAD!!!! :)

Så nå får jeg vel bare venne meg til å gå inn på 2.trimester istenen. hi hi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Kan tenke meg du er veldig lettet nå, ja! ;-)

Kos deg med den voksende magen!

Skrevet

Gratulerer så mye :) Lykke til på 2 tri! Kommer forhåpentligvis etter om noen uker :))

Skrevet

Så utrolig godt med et positivt innlegg!! Ikke rart vi er nervøse alle mann! Kos deg masse med 2. trimester! Jeg var en liten snartur inne hos jordmor i dag, og vi tror vi hørte hjertelyden, selv om jeg bare er 8+2 i dag.. Det er også stas!!

Skrevet

åååå så gøy!!!

håper på å følge etter på onsdag ;) er 12 uker i morgen, men jubler ikke fullstendig før jeg har vært på UL på onsdag!!!!

godt med noen skikkelig positive innlegg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...