Gjest pizzadilla Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hei!! Forrige onsdag var jeg ute og spiste sammen med noen venninner og kom ikke hjem før i 12 tiden på natten. Da jeg kom hjem var samboer velvillig:-P og da jeg hadde fått orgasme fikk jeg så store smerter i magen at jeg trodde seriøst min siste dag var kommet! Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å verken ligge i ro eller gråte:-O Kom meg på badet hvor jeg kasta opp i samme sekund som jeg fikk hodet over do kanten og rett etterpå måtte jeg bæsje.. Ropte på samboer for hjelp da jeg merket at jeg var forferdelig svimmel. Han fikk meg i seng igjen og det gikk over etter ca 10 minutter. Ca kl 0515 våknet jeg av magesmertene som kom tilbake, men de varte bare i et par minutter da. har ikke hatt det i ettertid, kun sånn at jeg kjenner det littegranne:-) Har ikke blødd heller. Nå tør jeg ikke å ha sex med samboeren min i det heletatt, for det var det absolutt vondeste jeg har vært borti:-( (forrige uke var den jeg egentlig skulle ha fått mensen i. jeg hadde tatt positiv test den mandagen:-D
Gullis :) Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Men du er ikke treg i magen da? Unnskyld at jeg er så rett på sak men for meg höres det ut som kanskje sexen satte igang en forstoppelse som hadde ligget der! Og DET er så vondt og veldig vanlig i 1.trimester. Jeg tror ikke dette har med grav å gjöre, ingen ekspert men har 3 svangeskap bak meg og vet hvor grusom den forstoppelsen kan väre! Og man tror at det er helt over. Dessuten er det litt anderledes og få orgasme når man er gravid synes jeg, man kjenner livmoren på en litt annen måte. Jeg tror dette går helt fint ))
Gjest pizzadilla Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 hahaha!!! jeg lurte først på om jeg ble matforgiftet siden jeg kastet opp, men var ikke dårlig dagen etterpå. Er kanskje vanskelig å vite akkurat hva det var, men det var ikke særlig gøy akkurat der og da. det som var nesten eklest var at jeg ble så sykt svimmel. Har ALLDRI svimt av før, men jeg var jaggu meg redd jeg skulle ramle sammen på doskåla!
Gullis :) Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Ser du har svart men ikke noe innlegg, kan du poste på nytt?
Gullis :) Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Hehe..det var sexen tenker jeg som slo deg helt ut! Samboern får ta det som et kompliment!
Gjest pizzadilla Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 var det dette som ikke kom opp kanskje? "hahaha!!! jeg lurte først på om jeg ble matforgiftet siden jeg kastet opp, men var ikke dårlig dagen etterpå. Er kanskje vanskelig å vite akkurat hva det var, men det var ikke særlig gøy akkurat der og da. det som var nesten eklest var at jeg ble så sykt svimmel. Har ALLDRI svimt av før, men jeg var jaggu meg redd jeg skulle ramle sammen på doskåla!"
Gullis :) Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Ja, men så kom det like vel Tror alt er i orden med dere jeg, utenom at du bekymrer deg, det er slitsomt. Da er det bare å ta seg en tur til legen, så du får roen tilbake
Gjest pizzadilla Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 hehe! typisk:-P Siden jeg ikke har blødd noe, så er jeg egentlig ganske rolig:-) Krysser fingrene og kniper igjen. Har hatt 3 SA før, og NEKTER at det skal bli til det denne gangen:-)
Lilla-Turkis Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Jeg kan ikke si sikkert at det er det du har hatt. Men jeg har lignende reaksjon når jeg får veldig blodtrykksfall. Svimer nesten av, magesmerter, kaldsvetter også kommer det begge veier. Etter mye styr så er jeg helt meg selv igjen etter å ha ligget på sofaen og roet ned i 20min ca.
Løvemamman Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Hm, jeg tenkte også på blodtrykksfall da jeg leste innlegget ditt, men hvem vet, det kan jo være så mangt. Jeg krysser fingrene for at det går bra iallefal, og at det ikke skjer igjenl:)
Umulius11 Skrevet 15. desember 2010 #11 Skrevet 15. desember 2010 Er i akkurat samme situasjon som deg=( Har hatt veldig magesmerter (i livmoren) etter sex og det har vart i 13 dager nå. Legen mener det er helt normalt. Var på tidlig UL i dag og gynokologen sa akkurat det samme som som legen. Er visst veldig normalt. Vi får bare krysse fingrene x)
2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 15. desember 2010 #12 Skrevet 15. desember 2010 Jeg hadde ei venninne som var gravid som opplevde akkuratt det samme som du beskriver nå. Men hun var gravid utenfor livmoren,i den ene eggstokken. Hun hadde magesmerter,besvimte på badegulvet,kastet opp og satt på do,blødde ikke noe. Hun måtte faktisk på legevakta to ganger før legen fant ut hva det var,og da var situasjonen ganske akutt,med blod i bukhulen og rett inn på operasjonsbordet. Ikke meningen å skremme deg,for er sikkert ikke tilfelle med deg,men om man mistenker noe slikt,så bør man komme seg til legen fort for å få avkreftet det hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå