SassyMom Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Så har jeg hatt tre mislykkede offentlige forsøk. Stiller på privatklinikk for å høre om videre muligheter, og der setter de i gang med skikkelig utredning. Etter en litt spesiell undersøkelse (UL og ballong i egglederen) fant de væske i den ene egglederen, og anbefaler at den skal fjernes før nye ivf. Hallo! Kunne de kanskje sett litt opp fra samlebåndet på Riksen tro?! Føler at vi har gått igjennom unødvendige forsøk, for på Aleris mener de at denne væsken kan forsure miljøet i livmoren slik at embryo ikke fester seg. Fy flate, er ganske sur nå. Men glad for at noe kan gjøres for å forbedre sjansene. Spør og grav, jenter! Vi må ikke bli avspist med samlebåndsbehandling, men man får vel som man betaler for dessverre. Koster jo flesk privat :/
popstar Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Ikke sant!!!! Makan. Vi fikk kun ett forsøk og det gikk til helvete. Fikk ut ett egg på maks dose, og det lot seg ikke befrukte. Fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å prøve mer. Da har jeg altså brukt opp egenandelen på medisiner på ett avbrutt forsøk! De kunne sett litt lenger på hvorfor jeg har så lav amh i en alder av 36. Prøvd mer medisin etc istedet for å avfeie alt. Jeg har selv tatt rede på at adrenalin fatigue kan redusere ovariekapasiteten og putte deg i "falsk" overgangsalder. Skal til Aleris over nyttår, håper de ser litt lengre enn samlebåndet:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå