Pockahontas Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 God dag! Jeg føler for å freshe meg litt opp, og tenkte det ville gjøre godt med et kvarter i solarium nå i kulda. Meeen, det har jeg ikke gjort før under graviditet, og lurer på om det kan være skadelig? Er forøvrig i uke 30, men det spiller vel ingen rolle. ;-)
babymama88 *på overtid* Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 De sier at du kan ligge i 10-15 min,men huden er under forandring og du kan risikere å få pigment flekker, spesielt i ansiktet..det er ikke farlig, men kan ta mange år før det forsvinner.. men ikke ligg for lenge, for fostervannet kan bli oppvarmet sies det og det er ikke bra for baby.. Har selv såå lyst å få litt farge, men tar ikke sjansen på pigmentflekkene:) får vente ca 38 dager til :-)
babymama88 *på overtid* Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 De sier at du kan ligge i 10-15 min,men huden er under forandring og du kan risikere å få pigment flekker, spesielt i ansiktet..det er ikke farlig, men kan ta mange år før det forsvinner.. men ikke ligg for lenge, for fostervannet kan bli oppvarmet sies det og det er ikke bra for baby.. Har selv såå lyst å få litt farge, men tar ikke sjansen på pigmentflekkene:) får vente ca 38 dager til :-)
Lillemy89 Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 jeg føler meg fryktelig bleik, så ville ta sol. men jordmor sa det ikke var noen påviste farer ved det. men ting vi ikke var 100% sikre på, var likre greit å vente med. pluss de pigmentflekkene du kan få, de går aldri bort igjen. å da fant jeg ut at det var like greit å vente noen uker til med sol. istedet for store mørke flekker rundt i ansiktet hehe
vennendin Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Jeg tok sol sist jeg gikk gravid.. men ble med den ene gangen.. for det var mer ubehagelig enn godt.. ungen var ikke veldig fornøyd.. sparket masse masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå