v <3 <3 <3 Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 så i dag at lille frøkna mi hadde enn svart flekk bak på ene hjørne tanna. kan hun ha hull allerede....er bare 1 år... hvor kan jeg henvende meg for å få det sjekket??
tiddeldiii Skrevet 14. desember 2010 #2 Skrevet 14. desember 2010 Hei... Klarer du ikke å pusse vekk flekken? Kanskje du kan spørre på helsestasjonen din? Lykke til.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Knerten her har et "hakk" i ene framtanna nede. Jeg ble kjempebekymra og trodde han måtte trekke den. Så ut som det var et skikkelig hull i den. Etter å ha ringt rundt både her og der endte jeg opp med å snakke med tannpleieren (tilhører vel fylkeskommunen, tror jeg. Tilknyttet distriktstannlegen). Der fikk vi time, og hun så på tanna. Heldigvis var det bare en liten skade i emaljen, og det kommer mest sannsynlig ikke til å utvikle seg til noe mer - puh! Trengte ikke å gjøre noe som helst. Lykke til, går nok bra skal du se :-)
v <3 <3 <3 Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2010 tusen takk for svar!!! har prøvd å pusse det vekk men det gikk ikke gitt!!! da tar jeg og hører me enn tannpleier...greit å vere på den sikkre siden..og vite at det ikke er noe som gjør vondt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå