Gå til innhold

Dager igjen, Mandag 13/12?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

82 dager og det går foooooooooooort i svingene syntes jeg =)

Skrevet

40 dager igjen gitt. Tida går sykt fort! Skal ha planlagt ks også så vet at han kommer tidligere enn termin :)

Skrevet

56 dager igjen, og har slitt med mye vonde kynnere i 4 døgn. Skal det fortsette slik blir det 56 laaaaaaaange dager

Skrevet

13 dager til termin men håper på å gå over... Ikke så mange som gjør d her, ser jeg, men d gjør jeg.

Skrevet

67 dager igjen. Snaaart under 2 mnd igjen. Nå begynner det å gå fort gitt! :D

Skrevet

47 dager igjen:)

Skrevet

20 dager, og jeg er SÅ klar!!!

Skrevet

-1 dag, og virker som den lille snuppa har tenkt å bli der inne en stund til desverre. men det er jo lov å håpe, for nå vil jeg virkelig bli ferdig og få se den lille jenta mi <3

Skrevet

Åtte dager på overtid...

Jeg var på kontroll i dag og skal settes i gang i morgen. - Hvis ingenting skjer av seg selv før dette. Jeg har rier titt og ofte, men de avtar bestandig etter en times tid.

Skrevet

Termin i dag. Formen er på topp, kjenner ingenting:( ble strippet i dag tidlig, men ser ikke ut til at det har noen virkning. For her er alt som før!!!! Arrrgh:(

Skrevet

1/2 time igjen, så er det termindato her :-) Håper det skjer noe SNART!!

Skrevet

40 dager og høygravid. Begynner å bli spennende nå, kjennes ut som fødselen nærmer seg håper den lar vente på seg i hvertfall til begynnelsen av januar. Kroppen kjennes mer klar ut en jeg liker og jeg håper jeg tar feil her.........

Skrevet

19 dager igjen til ul-termin!! :) mens jordmor har satt datoen 12 dager før ul-termin! spennende!! blir det ett 2010 barn eller 2011??!! gleder meg!!

Skrevet

19 dager igjen til termin her også:)

Jeg er også rimelig spent på om det blir 2010 eller 2011 barn.....legen min tror jeg kommer til å føde veldig snart,så det gjenstår og se:)))))

Skrevet

46 dager igjen til termindato <3 Kan nesten ikke vente. Gleder oss sånn begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...