Gå til innhold

noen andre som har el nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ikke noen innlegg her som det er snakk om el nå!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg prater i vei om det inne på ikmuke52tråden, men jeg er ganske sikker på at jeg har el i disse tider. Tar el-test men blir ikke helt klok på dem, men i dag var streken veldig sterk, minst like sterk som kontrollstreken, så da er det bare å vente å se om den blir mindre sterk i morgen f.eks så jeg er helt sikker. Når har du ikm da? :) Lykke til!!

Skrevet

Jeg håper jeg har det... Negative tester fredag, lørdag og søndag. Nå er jeg tom for tester, angrer på at jeg brukte opp resten av testene, hehe. Hvis jeg har like lang syklus som sist skal jeg ha EL idag eller imorgen. Kjenner litt smerter nederst i magen, så håper noe er på gang. Våt utflod, men ikke EL-slim. Virker som om du har hatt El da, Zassy. Krysser fingrene for oss alle :)

Skrevet

Ja håper testen viser negativ igjen i morgen så jeg blir litt mindre forvirret! I dag på jobb kom det pittelitt helt lyserosa blod når jeg tørket meg, utrolig lite altså, kan det blø når man har el tro? Men var så lite at jeg nesten ikke kan kalle det blod heller.

Jeg og kjæresten har bare to dager til sammen denne måneden så jeg håååper det er el jeg har og at vi ikke går glipp av sjansen denne måneden!! Skjønner du angrer deg CI82, hehe, kan du ikke kjøpe flere da? :P BLir jo helt testomane av dette her! :P Når har du ikm CI82? Har kanskje spurt før men :P

spennende dette her!

Skrevet

Jeg fikk litt blod på papiret en gang. Da fikk jeg mensen 2 uker senere, så det var tydeligvis EL jeg hadde da det kom litt blod. Har også lest at det kan komme og at det er tegn på at man er ekstra fruktbar til og med :)

Kan kjøpe flere ja, men rekker ikke å få de i posten så jeg får sjekket denne perioden uansett. Og så prøver jeg å late som om jeg ikke er testoman. Men får litt abstinenser nå, hehe. Får bare følge med på temperaturene. Regner med at jeg har EL i disse dager, så ble litt sengekos igår og idag. Jeg har ikke helt stabile sykluser, så vet ikke akkurat når jeg har IKM. Men har regnet ut ca mandag 27/12, hvis jeg har 35 dagers syklus som jeg hadde sist. Du da?

Spennende å følge med!

Skrevet

*Rekker opp hånden*

Jeg har el i disse dager ;o)

Skrevet

Å er det sant? Håper jeg er ekstra fruktbar da! Hehe, men aldri fått blod i forb med eggløsning før, så er jo litt rart, men kanskje jeg ikke har gransket papiret før heller :P

Dumme meg, ble så ivrig av alt pratet her inne at da jeg skulle på do nettopp så tenkte jeg at jeg kunne jo ta enda en test i dag, bare for å sjekke, for jeg har en del igjen så får sikkert ikke brukt alle, og så tror jeg den ble.. ugyldig ? Først kom det ingen streker! Typisk! men så kom det to veldig veldig svake..så nå ble jeg usikker på om hele testen bare var ugyldig! Nei nå skal jeg holde meg til i morgen altså, hehe.

Jeg har hatt litt ustabile sykluser jeg og, men 31 dager de to siste gangene så går ut fra det, har ikm på nyttårsaften jeg, 31/12, da har vi ganske likt! :) Åh jeg er så spent!

Skrevet

(Hvor er quote-knappen når man trenger den?)

"tenkte jeg at jeg kunne jo ta enda en test i dag, bare for å sjekke, for jeg har en del igjen så får sikkert ikke brukt alle"

Haha, det var nettopp det jeg tenkte da jeg tok min i stad ;o)

Og endte bare opp med at jeg ble mer forvirret!

Skrevet

Hehe godt å høre at det ikke bare er meg :P Fryktelig irriterende at jeg "kastet bort" en test da :P men men, tar vel en ny i morgentidlig igjen ;) Skal du teste igjen i morgen du og?

Skrevet

Nope :o)

Er i hvert fall det jeg har bestemt meg for nå, kanskje jeg sier noe annet i morgen. hihi ;o)

Jeg er ganske sikker på at min Dag var i dag eller i går, så tror jeg bare får slå meg til ro med det.

Samtidig som en liten opptimist inni meg sier at jeg ikke behøver å spare på disse testene siden jeg skal bli gravid raskt, så da kan jeg jo ta en til bare for å gjøre forvirringen komplett liksom ;o)

Skrevet

Hehe ja ikke sant ;) Åh kjæresten har jobbet hele dagen, så han orker ikke noe sengekos i kveld!! iiik.. ikke et problem jeg har støtt på før for å si det sånn :P Uff, håper det holdt med bare i går da.. eller så får jeg virkelig gå inn å plage å forføre han? Stakkars.. :P

Skrevet

Zassy; ville bare si at jeg har lest om det et sted på nettet - at en bitte liten blødning, eller spor av blod i eggløsningsslimet er et veldig sikkert tegn på eggløsning :D Så tror nok du kan stole på at det er EL du har nå :D :D Masse lykke til videre med prøvingen :D

Måtte bare titte innom her, i og med at jeg ikke vet helt hvor jeg hører til lenger, hvilken ikm uke :P hehe!

Skrevet

Tusen takk isi88 for at du informerer meg! Man lærer så mye her inne, hehe :) Men jeg ble enda litt mer stressa nå fordi vi ikke har hatt sex i kveld.. :S Får kaste meg over han i mårra..og så hadde vi sent i går kveld, kanskje det kan gå likevel da? Spent på el-testen i morgen altså! Så rart at jeg skulle ha sånn blødning nå, når jeg aldri har hatt det før.

Lykke til videre du også isi88, virrer du mellom ikmuke 51 og 52 eller? :)

Skrevet

Fikk du "lurt" samboeren din i går eller i dag da, zassy? ;o)

Jeg testet ikke i dag, siden test-streken var svakere enn kontroll-streken i går.

Tror jeg skal satse på å ta ting rolig denne pp og dermed bestemme meg for at det ikke blir mer testing før ikm ;o)

Så rolig at jeg stadig kjenner etter om puppene er ømme og om jeg kan ha et annet bittelite tegn på å kunne være gravid...

Skrevet

Nei jeg lot ham få sove stakkars ;) Men blir ikke helt klok på testene, tok en i dag, og den var svakere tenkte jeg med en gang..men strekene er veldig tydelige likevel..og så ble jeg plutselit i tvil om den egentlig var sterk i går eller ikke..Hm..så jeg vet sannelig ikke. Men jeg husker jo jeg tenkte i går at den måtte være positiv, men blir i tvil. Jaja..jeg og kjæresten har jo bare noen dager igjen sammen nå så det spiller jo forsåvidt ingen rolle, får bare krysse fingrene å håpe på det beste nå :)

Hehe så tidlig kommer det vel neppe symptomer? :P Eller hvem vet..her inne er det vel mange som kjenner både ett og annet veldig tidlig :-D Nå skal jeg kjøpe de siste julegavene! Ha en fin dag :)

Skrevet

Høres ut som om det er EL på gang hos deg, zazzy :) :) Håper det klaffer for dere denne prøveperioden!

Jeg vet sannelig ikke hvor jeg hører til :/ var først medlem i uke 47, så i uke 48 - og tr har ennå ikke dukket opp..! Tror syklusen min ikke er helt samarbeidsvillig :P Har testet et par ganger, men bare negative tester.. testet forrige lørdag, litt over en uke siden nå, så skal jeg ta en ny test imorgen tidlig tenkte jeg - og hvis den også er negativ får jeg vel bare vente til tanta dukker opp :/ hehe!

Skrevet

Du har ventet SÅ lenge ja :/ uff kjedelig da. Får håpe det er graviditet på gang da! Eller at den dumme tanta bare kan ha seg til å komme så du får startet på ny ;) Ja jeg vet ikke, men i dag blir det sengekos for sikkerhets skyld uansett! Hehe,

Her om dagen sa kjæresten at han liksom følte at det "manglet en liten en" sammen med oss, og han håpet at jeg ble gravid snarest :-D Blir så glad når han sier sånn, for det har tatt lang tid før han i det hele tatt hadde lyst å prøve, og at han også gleder seg gjør meg så varm inni meg!! :)

Skrevet

Suuuperpositiv test idag! Sengekos igår, men skal legge inn aksjer ikveld og ;) Lykke til til oss :D

Skrevet

Lykke til ja Msflua!! :-D

Hadde positiv på mandag tror jeg, for både i går og i dag var de negative. I dag var den tydelig negativ så nå føler jeg meg ganske sikker. Var det mest sannsynlig i går jeg hadde el da? Har ikke hatt sengekos siden søndag vi :S Skulle jo i går, men pga ulike vakter på jobb så ble det ikke :/ Føler jeg har missa sjansen nå!! Uff. Typisk å gå å være spent å teste etter el osv og så bruker jeg ikke sjansen når jeg har den! Får ta en runde i dag da, men det skal vi jo uansett fordi det blir "avskjed" hihi.

Skrevet

Jeg har en god følelse denne gangen :) Men føler igrunn jeg har det hver måned da..:P hehe. Viktig å holde motet oppe :D

Zassy: Hvis den var negativ igår, så var vel el på mandag kveld/natt? Tror jeg da..og da har du jo ikke missa el :) Svømmerne trenger jo litt tid på å komme dit de skal også, så om du hadde sex på søndag vil jeg si at det fortsatt er god sjans :) De kan jo holde ut i noen dager, de! :D

Krysser fingrene for deg :):)

Skrevet

Så bra at du har en god følelse! Jeg går tilbake på det jeg sa og får det jeg også, bare for syns skyld :P Men nå når du og alle andre sier at det fortsatt er en real sjans, så får jeg håpe på at noen spreke sædceller har holdt seg klare :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...