Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Mensen kom ikke likevell, så da er det enda håp ) Har fortsatt ømme bryst og litt murring i magen. Tok en gr test i dag, men den var selfølgelig negativ... Jeg har ikm 16 Desember så da er det vell litt tidlig å teste nå egentlig, men jeg klarte ikke å dy meg hehe. Livmortappen varierer fra å være myk til å være litt hardere, så den tror jeg at jeg gir opp snart.. Blir ikke klok på den jeg..
kei80 Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 gynologen sa at jeg ikke skulle kjenne på livortappen grunnet det du sier,den varriere veldig på kort tid hos mange..Krysser for posetiv test hos deg veldig snart Lykke til!
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Ja den varierer iallefall hos meg så jeg tror ikke jeg skal basere meg på den nei Tror nok jeg bare må smøre meg med tålmodighet å teste med gr test istede. Dagene går så alt for sakte...! Det er jo seig pining å gå å vente slik...
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2010 I dag våknet jeg av at jeg hadde sterke mensen merter, men det er ingen tegn til tr enda.. Så enten er det tr som er på vei, eller så kan det jo kanskje være en liten spire? Noen som har opplevd lignende å vært gravid?
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2010 Å der forsvannt håpet Det var nok mensen likevell ja gitt... Jaja, ny runde neste pp.. Ønsker alle andre prøvere lykke til, å håper dere får en liten spire i julepresang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå