Tieran Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Heihei! Tenkte jeg skulle melde i fra om at jeg er inne på sidene her og sniker stadig oftere og oftere;o) Jeg har vært medlem av BIM og DIB i mange år, men har ikke vært så aktiv på en god stund. Men nå har sambo og jeg altså funnet ut at vi trenger en ny sjef i huset, så da sniker jeg meg inn her igjen ;o) Jeg har to nydelige skolebarn fra før, han har ingen. Hadde alt gått riktig for noen år tilbake, ville vi hatt et fellesbarn på snart 5 år, men dessverre hadde jeg en SA. Vi har sporadisk forsøkt å få barn en stund, uten hell, og har nå bestemt oss for å gå aktivt inn i prøvingen ;o) Så for enkelhetens skyld sier jeg da at jeg er i 1pp og har el i disse dager. IKM 28 desember, men hadde vært knall å hatt temin tidlig i september i stedet! ;o)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Velkommen som aktiv prøver om ikke annet da Blir spennende ja, når du sier sporadisk, mener du sånn av og på uten å vite når EL er? ble nyskjerrig nå hehe
Tieran Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Takk takk ) Det har blitt litt sporadisk pga jobb og økonomi. Vi har begge hatt lyst på barn, men har fått "kalde føtter" innimellom, for å si det på den måten. Jeg har byttet litt jobber og samboeren min har gått på skole, samt sykdom i familie. Men nå har ting roet seg og vi kan endelig prioritere familieforøkelse 100% ;o) Har allerede kjøpt inn tester, og tisset på min første el-test på fredag, hehe. Jeg har stort sett en veldig stabil syklus med fantastiske 24 dager, men skal det gjøres ordentlig, så skal det gjøres ordentlig ;o) Dessverre hadde jeg helt glemt bort folat! Så skal gå til anskaffelse av det i morgen. Leste forresten et kjerringråd i stad som påsto at det kunne være lurt å ta slimløsende hostesaft da det gjorde det lettere for sæden å svømme...noen av dere som vet om det er hold i den påstanden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå