EgG Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Vi har ei jente på 10,5mnd. Det er vår første og hun er naturligvis helt fantastisk. :-) Hun er dessuten grei å legge, men kan våkne av høye lyder. Det er her mitt spørsmål kommer inn: hva gjør man på nyttårsaften når alle rakettene smeller rundt huset? Vi bor i byggefelt hvor det er lov å sende opp fyrverkeri, og det sendes opp MYE. Dessuten starter de tidlig på kvelden. Dere som har barn fra før: sover babyene deres igjennom dette eller hva? Kjenner jeg gruer meg litt til den kvelden....
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Storesøster sov seg gjennom rakettene begge gangene, spent på hvordan det kommer til å gå med lillesøster denne gangen, men uansett er det jo ingen krise om de skulle våkne tenker ihvertfall jeg..
Sweet Amber Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Dette har bekymret meg foran hver nyttårsaften og hver gang har guttungen sovet gjennom det uten å reagere i det hele tatt. 4 år nå. Spent på om jentungen er like rolig:) Man får ikke gjort noenting, det smeller litt her og der gjennom kvelden og de fleste barn takler dette ganske fint så lenge foreldrene er klare på at dette er helt normalt:)
stjertløvetann Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Storesøster her har sovet seg igjennom sine 2 første nyttårsaftener med en bestefar som elsker fyrverkeri og sender det opp rett utenfor husveggene, så null problem det! Verre med bikkja, gruer meg allerede, han takler ikke nyttår like bra stakkar..
mamman til to gutter Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Storebror her våkner sin første nyttårsaften når han var ca6mnd. Vi var inne på soverommet hans så han skulle slippe å ligge alene hvis han våknet. Når han våknet løftet vi han opp og lot han se ut av vinduet sammen med oss. De to nyttårsaftnene etterpå har han nektet å legge seg i det hele tatt, så han har vært oppe til midnatt og så har han lagt seg med en gang etterpå. I år har vi to, så det blir spennende å se hvordan det går, men regner med at storebror er våken som han har vært før og at lillebror sover seg gjennom det meste.
EgG Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. desember 2010 Nei, jeg tror ikke det er krise om hun våkner, men jeg er redd for at hun skal bli skremt og lei seg. Så fælt å våkne på den måten. Men jeg ser jo ut i fra det dere skriver at det er stor sannsynlighet for at hun sover seg igjennom det. Krysser fingrene!
EgG Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2010 Nei, jeg tror ikke det er krise om hun våkner, men jeg er redd for at hun skal bli skremt og lei seg. Så fælt å våkne på den måten. Men jeg ser jo ut i fra det dere skriver at det er stor sannsynlighet for at hun sover seg igjennom det. Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå