Gå til innhold

Tvillinggravide fra Oslo området

Bregnia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

formen min er også fin, opp 12 kg. Må bare sove til jeg våkner så går dagene veldig bra. Ikke hatt noe vondt eller andre plager. Går masse tur og prøver å være så aktiv jeg kan.

Akkurat staretet med ul ukentlig på UUS for å måle tilvekst. Alt ser bra på ul foreløpig, veier ca 1700 gr hver.

Annonse

Hei. Jeg er i uke 23 og flyttet til Bærum(Strand) fra Oslo(Grunerløkka)for et år siden. Kun 10 min med bil til sentrum så håper det er godt nok ;-) Er forøvrig fra Lørenskog og er der ihvertfall en gang i uka.Jobber på Ullevål.

Formen min er fin. Kan kun klage på halsbrann og at det er slitsomt å bære på datteren min som bare er 1 år.

Er selv enegget tvilling, samboeren min er 2 egget tvilling.

Vi skal ha 2 jenter, mest sannsynlig 2eggede.

Har gått opp 8 kg. Gikk opp 25 med førstemann men var full av vann og tisset av meg 16 kg på sykehuset.

Ser ut som de fleste skal føde på Ullevål.Jeg var på kontroll på mandag. Da var de ca 1 kg hver! Kjenner de er ganske aktive om dagen og:) Jeg er for tiden sykmeldt og blir det ut svangerskapet.Så blir noen laaaange dager.Har hatt masse kynnere. Kunne omtrent ikke røre meg en stund uten at de kom. Føler meg bedre nå.Er nok fordi jeg er mye i ro. Men er mer i bevegelse nå heldigvis. Ellers veeeldig trøtt og kvalm til tider.Men det hører vel med... Har gått opp 7,5 kg.

Hadde jo vært morsomt å møtes en gang! Kanskje en gang på nyåret?

Hei, bor nord for oslo men jobber i sentrum, er 23 uker i dag.

Skal til Ullevål på UL tirs. 21, har gått opp 4 kg så jeg er visst "liten", men håper at alt er bra der inne og at de vokser. Kjenner tydelige spark på begge sider. De er to-eggede.

Termindato 14.4 men det er ved 40 uker, regner med at de vil komme før. Formen er bra, og er spent på når jeg blir sykemeldt, Skal jobbe til over jul og snakke med fastlege da.

Meldte meg inn i tvillingforeningen i går, så jeg regner med det blir kurs over jul :)

Jeg bor i Bærum, og er nå 21 fullgåtte uker. Har en gutt på 2 år fra før, og har termin med tvillingene 29 april. Jeg er nå 100 % sykmeldt, og det hjelper for å få dagliglivet til å gå rundt.

Så langt har jeg gått opp 8 kg, og er nå like stor som da sønnen vår ble født (7 uker for tidlig).

Vi gleder oss kjempe masse til å bli trebarns foreldre!

Håper det er noen flere som hører til på "denne siden av Oslo" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...