PrincessConzuela Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 I dag har jeg hatt en del smerter nederst i magen på venstre siden og ut mot ryggen. Minner om menssmerter, men har ikke sett noe til tanta. Har IKM i dag, men er veldig usikker da syklusen min ikke er helt stabil enda. Jeg har tatt test både i går og i dag, men begge var negative. Forrige lørdag hadde jeg en ørliten blødning, bare ett par dråper og siden onsdag har jeg hatt en del stikking i magen og underlivet. Har mange symptomer på graviditet, og jeg tror ikke det er innbilning, da jeg ikke har har opplevd akkurat slike smerter før. (det kjennes liksom "nytt" ut:P) Kan jeg være gravid?? Kan det bare være en sen eggløsning, og det er EL smerter jeg føler?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Jeg krysser fingrer og tær for deg. For jeg venter på TR i dag 12 des. Men er ikkje komment, 000,000 symptomer gravid og har hvore godtesjuk som er TR som er på vei. Har ikkje teke g test siden 8 des Men skal ta ein i morgon men det blir ut på dagen. Rekner med at TR er komment til da.
PrincessConzuela Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Da krysser jeg fingrene for deg! Håper tanta holder seg langt unna oss to
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Har testet i dag men Blendahvit. Kun godtesjuk. Har TR kommet til deg ? Rart at jeg ikkje har sypyomer på graviditet men Tvi tvi til deg og krysser fingrer og tær at TR er borte.
PrincessConzuela Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2010 Ingen TR her i gården nei. Negativ test i dag morgest... Bli sååå lei av å vente...
SNURF 5 GUTTER Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Samme her. Bruker du billig tester strimmler ?
LilleKlompen Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har IKM i dag (13.12) og ingen TR er kommet på besøk enda. Har ikke testet enda heller, CB-testene skal jo kunne brukes allerede nå, men noen som vet hvor lang tid det KAN ta før det slår ut på tester?
PrincessConzuela Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. desember 2010 Bruker billistrimler ja
PrincessConzuela Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2010 Hvordan går det med deg? Har tanten kommet? Her er det ingen tegn til TR..
desemberbarn-11- Skrevet 16. desember 2010 #10 Skrevet 16. desember 2010 Hei! har det helt likens som dere.. har gått med kraftige mensensmerta siden søndag og ventet på tr siden, tok en test på tirsdag, men den var negativ..her gitt meg ny frist for tr, har den ikke kommet på denne søndagen, blir det ny test.. spennende.. håper tr ikke har kommet til dere heller..
PrincessConzuela Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. desember 2010 Oooh, så spennende!! Jeg skal ta en test i morgen... Har mistet litt trua men..:/
PrincessConzuela Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 23. desember 2010 Og da kom tanten her i gården... Er litt letta egenlig. Da er iallefall ikke syklusen min helt på bærtur:)
PrincessConzuela Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 23. desember 2010 Jeg har foresten byttet brukernavn:) (HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå