Gjest Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Vet ikke om det er noen her inne som stilte dette spørsmålet inne hos CFC, men regner med det siden det var en del spørsmål rundt dette for litt siden. Uansett syntes jeg svaret var interessant og forklarte en hel del jeg har lurt på http://www.copenhagenfertilitycenter.com/dialog/spoerg-laegen/thread-27943.htm
To barn og hest Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Da fikk jeg mere ro i sjelen, kjente jeg. :-)
tingeling71 Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Veldig bra Linda'en, det er sånne innlegg vi trenger Det forklarte jo en hel del som jeg har lurt på.
Ugla er mamma! Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Supert! Dette er vel en av de tingene mange her har lurt på! (Inkludert meg selv) Synes dette var utrolig frustrerende når vi byttet fra Stork til CFC. (Men fikk jo klaff på 3 av 6 forsøk på CFC da..
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Ja, dette er nok det vi som holder på med inseminasjoner lurer mest på, så ble veldig glad for det forklarende og grundige svaret Lindenberg kom med der Kommer ikke til å være like nervøs neste gang. Heeeerlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå