bitthen Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Fatter ikke at det er mulig. Max 2 uker etter at vi ble friske er det på an igjen. Både jeg og mini. Jeg sitter her potte tett igjen, og mini er snørrete, hoster og nyser. Han hostet ikke sist gang, men det gjør han nå, rimelig mye også. Noen som har noen råd mot denne hostingen, tror det plager han litt, særlig nå til kvelden/natten.
Mjølkekua Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Vi har hatt to runder med snørr og hoste, men første runde var mer langvarig og virkelig fæl. Er ikke noe du kan gi til disse små, men det hostes nok fordi slim renner ned i hals og luftveier. Viktig at du bruker saltvann/ nesespray og sug. Legg ungen høyt. Du kan vurdere fennikelte som virker slimløsende også, men det har ikke jeg prøvd. Blir det ille, ville jeg ringt legen. Vet en i barselgruppen fikk tillatelse til å gi litt hostesaft til den lille på 6 mnd, men sikkert egne doseringer..
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Sånn er jenta mi nå også.. Hoster så hun brekker seg, og klarer ikke å sove pga det.. Hostet en uke. Var på legevakta i dag og fikk bricanyl mikstur, og den fungerer veldig bra! Ga en dose, og 20 min etter på la hun seg uten et eneste host..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå