Gå til innhold

Hva er normal pris hos frisør når et barn skal få hull i ørene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha Ha akkurat det tenkte jeg på selv. Du kommer til å bli sååååå slaktet!

Men jeg lurere selv om hvor mye du betalte. Jeg har en 5 åring som har lyst på hull i ørene, men jeg visste ikke hvor mann får gjort det eller hvor mye det eventuelt koster.

Vi betalte 199 kr for å skyte hull inkludert øredobber. Gikk et sted hvor de kunne skyte begge hullene samtidig, og det er jeg glad for :)! Hehe... Jenta var over 4 år og hadde mast om hull i ørene i over 1 år. Jeg hadde hele tiden sagt at "ja, det kan du få, men det gjør litt vondt!". Av den grunn gikk det 1 år fra hun startet å snakke om det til hun var klar for "litt vondt". Hullene ble skutt, og hun var litt stiv i ansiktet rett etterpå - da ikke ett ord! Da vi hadde betalt og gått ut, fortalte hun at det svei litt........hehe........ Men det gikk fort over, og hun var kjempe stolt!

Annonse

Det kommer vel an på hvilken kvalitet øredobbene har, hvilken pris de koster i innkjøpspris.

På salongen der jeg jobber koster det 350 for 2 hull. Bare øredobbene koster 200 kr inn. Frisøren skal ha lønn, pluss at salongen skal tjene på dette. Man får det man betaler for :o)

Jeg vet at ingen her har bedt om dette rådet, men her kommer det likevel;

Ikke ta med de håpefulle til frisøren, gå til en dyktig piercer istedet. Bedre hygiene, mindre smerte og mindre risiko for at nervebaner skades.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...