♡ Jersey ♡ Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Har fått det litt nå i det siste, spesielt når jeg ligger. Vært på flere UL tidligere i svangerskapet pga fødselsskade fra sist, selvom jeg ikke har noe risikosvangerskap. Alt har vært bra da. Hadde menssmerter sist gang, men da bare i uke 4-6. Nå er jeg 15+3! Er dette normalt??? Korsryggen verker også mer enn før....
sahrah Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Fikk ivertfall tilbake menssmertene i uke 17/18, lege på føden sa det er helt normalt. De har kommet og gått siden, særlig på kvelder og når jeg legger meg merker jeg det ofte. Er 30 uker nå og det er fullfart i lillegutt så du trenger nok ikke bekymre deg )
hero778 Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er 26+6 og har så og si hatt menssmerter siden jeg fant ut at jeg var gravid. også mye ubehag i korsrygg.. det er helt normalt for noen...
kaz23 Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Samme her.. Hatt sammenhengende mens smerter et døgn, er nå 20+5. Noen har det, andre ikke. Men de sier det henger sammen med vokse smerter. Så lenge du ikke har symptomer på infeksjon, m feber o.l, eller diare så skal det ikke være farlig. Nyt svangerskapet ditt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå