Gå til innhold

Tråd for oss med evighetsykulser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som ikke aner når mensen kommer? Jeg har vært heldig og hatt 3 fine sykluser fra ca 32-42 dager 3 mnd på rad nå!Vanligvis har jeg fra 40-60 dagers sykluser..

Men nå er det ute å kjøre igjen og nå er jeg på dag 49 med bare blendahvite tester :( tungt å tenkt på at det er en evighet til neste EL :(

andre der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sliter og med syklusene mine. har ikke hatt mensen på 3 måneder nå og venter enda desverre :( er vell på over 100 dager nå tenker jeg..

Skrevet

Underskriver her jeg... Skikkelig fortvilende å gå å vente så lenge hele tiden! Skal sies at jeg hadde en MA i sept, ventet 6 uker før tr kom tilbake, og nå har det gått nye 6 uker siden forrige mens uten noe tegn til verken graviditet eller tr..

-Tolmodigheten lenge leve :)

Skrevet

Ja tålmodighet lenge leve...

Sluttet på pilla i juli fikk el på syklusdag 90 og noe, og fikk mensen nøyaktig 14 dager etter det.. Nå er jeg på dag 42 i 2pp og har enda ikke fått positiv el-test... Blir så utrolig frustrert.. Og siden dette er forsøk på mitt første barn så er jeg livredd for at jeg ikke kan bli gravid, redd for om noe er galt med meg osv.. Må jo innrømme at jeg har lest litt om PCO og sånn, men er vel for tidlig å begynne å tenke på det enda..

For noen så er det vel vanlig med syklustull etter p-pilleslutt??

Skrevet

, slutta på pilln i juni i år og sliter enda med å få mensen. det kan ta opp til et år etter pille slutt før spiren sitter, er leit at det skal ta så lang tid men ser ut som det blir å gjøre det :(

syklusen min er på dag 99 nå... det rare er at jeg syns magen min har vokst, men er vell bare innbilning.

Skrevet

Jeg regner med at du har testet snuppi?? Selv om jeg ikke unner noen andre det så er jeg glad for at jeg ikke er alene.. Blir mye mer beroliget av å vite at jeg ikke er alene og at dette da ikke er totalt unormalt..

Men som sagt, jeg unner ingen det..

Jeg skal tilbake til legen min i starten av sommeren hvis ikke det skjer noe.. Håper seff at det skjer noe før det, hvis ikke så er jeg veldig klar for å få sjekket tilstanden da..

Skrevet

Oj ! :/ Det var jo veldig lenge dere måtte vente mellom hver syklus :/ Håper ikke jeg bare er halvveis i ventingen nå, synes 6 uker er lenge nok ! :/

Jeg har ikke drevet å testet mye etter eggløsning denne perioden, men vurderer å teste mer neste periode, for å få det til å klaffe.. Men er kanskje litt redd for at all denne testingen og all tenkingen på en graviditet kan være med på å utsette menstruasjonen enda litt til :/ Hva tenker dere ?

Skrevet

Nesten trist å høre at vi er flere..Det er tøft jeg ble gravid med min siste på en 74 dagers syklus! Og vi hadde kunn sex 1 dag den månden så snakk om flaks!! jeg hadde testet el i 45 dager og ga opp den månden.

Men mitt beste råd er å ha sex jevnt tilfellerottefelle :)

Ellers brukte mange av oss en kur som en her inne fikk anbefalt av hompaten sin i 2008 :

2 wild yam

2 E-vitamin

2 sink tabeletter( en til deg og en til mannen)

1 mulitvitamin

1 folat

Jeg ble gravid 8 dager etter jeg begynnte på denne og det ble 6 andre også(kan være regn tilfeldigheter men verdt et forsøk for de som vil prøve)

Wild jam/yamsrot:Urten kan brukes i forhold til ulike kvinnelidelser, inkludert uregelmessig menstruasjon, menstruasjonskramper, ufruktbarhet, menopause og endometriose. Wild Yam virker beroligende på livmoren og demper nervene. I Nord og Sentral Amerika har yamsrot tradisjonelt vært brukt som et avslappingsmiddel ved menstruasjonssmerter og smerter i eggstokken.

Håper vi blir gravide snart hele gjengen!

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...