Ugla er mamma! Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Nå vurderte jeg faktisk å klappe sammen årene på forumet her. Men siden dette er ett forum hvor jeg har fått myye hjelp, og har blitt "kjent" med andre i samme situasjon, så synes jeg det er trist og. Men maken til mye rart er det lenge siden vi har hatt.. eller..har vi hatt det? Vi har hatt useriøse private sæddonorer som har spam'et forumet, men det har fort blitt dysset ned. Til tider har vi også hatt såkalte forumstroll her, men der har også urealistiske innlegg blitt forbigått i stillhet. Så.. flott gjort av dere jenter å pushe litt på de reelle, gode trådene. Da får vi forumet fort opp på fote igjen Men om det er greit, så vil jeg gjerne kommentere ett par ting. Jeg for min del synes det er helt topp at man sender meldinger til nick ute i forumet, spesielt når det omhandler prosessen. Poenget er jo gjerne at flere kanskje har interesse for samme tema. Vi må ha litt takhøyde her inne, og ikke minst respekt for både nye og de som har vanket her i evigheter. (Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har svart på likelydende spørsmål her inne, men spørsmålet er jo like relevant for den som stiller det - og jeg vet hvor stor pris jeg satte på hjelpen når jeg startet her) Og for meg hjalp det også å lese om andres opp- og nedturer. Da får man gjerne litt pustepause fra egen situasjon. Oppdatering om meg: Joda..nå er det en uke til termin, og tror Mia storkoser seg i magen. Lite tegn på at hun vil ut med det første ihvertfall. Tungt, men føler meg faktisk akkurat så strålende som de sier. Selv med "verdens største" klump på magen. Ett PS til dere nygraverte: Kjøp/Lån gravideklær som dere trives i/føler dere fine i. Mye morsommere å kle på magen og strutte da. (Har snakket med de som bare har flyttet inn i kjærestens slitte joggebukser og oversized t-skjorter..)' TIl slutt: Ikke for å spamme..men jeg føler meg jo ganske nærme en god del av dere.. Vi har blogg, hvor det står bl.a om prosessen og graviditeten (Og en del bilder..ups..da blir jeg plutselig definitivt ikke anonym her lenger) om noen vil lese: www.oenskebarnet.blogg.no OG ...en megastor klem igjen til nygravide, prøvere, ventere og lengtere. Måtte 2011 være året for deres største drøm! Klem fra Uglemor
Mumrikken :) Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Flott innlegg, og kloke ord! Lykke, lykke til videre frem mot fødselen :-))
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Kjempebra innlegg! *Hear hear* Har forresten fulgt bloggen deres en stund, moro å få vite at det er du som står bak den Lykke til videre!
Gjest Pippi9 Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Godt å høre fra deg kloke Ugla :-) Jeg skal følge med på bloggen deres fremover. Ønsker deg en fantastisk fødsel!
Ugla er mamma! Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2010 Knis..om det dukker opp en anonymt takke-innlegg så var det meg som var litt ivrig,,,hehe... Ville bare si takk for gode ord
Håpefull38 Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Du kommer sikkert innom her innimellom;-) Kommer ihvertfall til å følge med dere og lille Mia i bloggen:-) Masse lykke til med fødselen. Håper den går som en drøm!
tingeling71 Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Du kommer nok til å bli litt savnet her inne Ugla. Makan til klokt og godt menneske! Ugla er et utrolig godt nick på deg, ugler er jo symbol på klokhet Har blitt litt glad i deg på kort tid og unner deg alt vel. Lykke til med fødselen. Kommer nok til å kikke innom bloggen
Ugla er mamma! Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2010 Jøssenavn da jenter!! Hehe..må ikke tulle sånn med en fødeklar ugle.. litt lettrørt jo! Jeg har ikke lyst å forsvinne helt herfra..Det etr jo ganske mange jeg har lyst å følge opp også Stor klem.
Gjest Hell & Lykke Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Ta det til deg, Ugla! Vi er mange som har hatt glede av at du deler dine erfaringer. Du har vært en blant mange som har vært med på å gjøre dette forumet til et informativt/nyttig/ støttende forum. Lykke til med fødselen!!
Diddi72 Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Masse til lykke med forestående fødsel Ugla....og ikke minst glede over å endelig møte veslejenta :-) Glad det har vært folk som deg her inne på forumet som har engasjert seg og svart på mange spørsmål, store som små :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå