Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Hvordan går det? Fortsatt ikke noe fødsel? Skal krysse fingrene for deg jeg. hehe
Margarita -- Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Hei du:) Jo, vi får se i natt da vet du;) HAr jo vondt i magen og det der, men det er liksom ikke mer... Æsj altså!! Du da??
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Tror enten i natt, morgen tidlig eller den 16.des jeg. Spennende da. Kjipt at jeg ikke får oppleve den følelsen igjen. Man blir jo så glad når alt starter alikevel om det er vondt. Jeg kom meg faktisk litt ut i helgen og fikk besøkt en venninne. Satt for det meste i ro men det var kjempedeilig med en pause og ikke bare sitte hjemme Ser ut til at jeg må kutte ut smertestillende en stund da. Har tatt endel nå så nå har den sluttet å funke Legen på sykehuset sa jeg kan ta paralgin forte men det tør jeg rett og slett ikke. Er "ille" nok med paracet.
Margarita -- Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har hele tiden trodd 7 eller 17 jeg da:) Vi har et veddemål i familien, pappa tipper 16:) Ingen dum dato det! Godt at du kommer deg litt ut, er så kjipt å bare sitte inn! Jeg var i stallen alene i dag, møkket, bærte vann og høyballer, i ren trass:) Så nå sitter jeg her med VONDt i ryggen, og det er vell det! Skjønner at du ikke tør å ta paralgin forte, men det er jo ikke noe poeng å ha for vondt heller! Hvis sykehuset sier det, kan du sikkert trygt høre på de?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2010 Hehe ikke verst. Lyst på baby til jul jeg også. Men får vente til januar Oi, såpass ja. Du får prøve fødepizza og sex. Funket som rakkern her iallfall. hehe Tja, blir sånn smådopa av det så liker ikke å ta det når jeg er gravid :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå