Gå til innhold

Margarita *FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Fortsatt ikke noe fødsel? :)

Skal krysse fingrene for deg jeg. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)

Jo, vi får se i natt da vet du;) HAr jo vondt i magen og det der, men det er liksom ikke mer... Æsj altså!! Du da??

Skrevet

Tror enten i natt, morgen tidlig eller den 16.des jeg. :) Spennende da. Kjipt at jeg ikke får oppleve den følelsen igjen. Man blir jo så glad når alt starter alikevel om det er vondt.

Jeg kom meg faktisk litt ut i helgen og fikk besøkt en venninne. Satt for det meste i ro men det var kjempedeilig med en pause og ikke bare sitte hjemme :)

Ser ut til at jeg må kutte ut smertestillende en stund da. Har tatt endel nå så nå har den sluttet å funke :( Legen på sykehuset sa jeg kan ta paralgin forte men det tør jeg rett og slett ikke. Er "ille" nok med paracet.

Skrevet

Jeg har hele tiden trodd 7 eller 17 jeg da:) Vi har et veddemål i familien, pappa tipper 16:) Ingen dum dato det!

Godt at du kommer deg litt ut, er så kjipt å bare sitte inn! Jeg var i stallen alene i dag, møkket, bærte vann og høyballer, i ren trass:) Så nå sitter jeg her med VONDt i ryggen, og det er vell det!

Skjønner at du ikke tør å ta paralgin forte, men det er jo ikke noe poeng å ha for vondt heller! Hvis sykehuset sier det, kan du sikkert trygt høre på de?

Skrevet

Hehe ikke verst. Lyst på baby til jul jeg også. Men får vente til januar :)

Oi, såpass ja. Du får prøve fødepizza og sex. Funket som rakkern her iallfall. hehe

Tja, blir sånn smådopa av det så liker ikke å ta det når jeg er gravid :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...