Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det har vært slimete ting på gang i noen timer nå... Og magen kramper seg litt, men nesten som når man har luftsmerter, uten at det er sinnsykt vondt, og korsryggen kjennes litt støl - kan dette være rier da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Kommer det med jevne mellomrom?

Jeg fikk et tips om å ta en varm dusj eller et varmt bad, hvis det ble bedre av det så var det sannsynligvis ikke rier. Det hjalp på meg, så da gikk jeg og la meg, og alt var over til morgenen etter :) Evt kan du jo ringe føden og høre hva de sier?

Skrevet

Vanskelig å si. Jeg har kjent dette i noen uker nå, og har mye utflod generelt. Blitt tykkere de siste dagene. Men når du sier at det kommer slimete ting, som bare har kommet i noen timer, så kan det være deler av slimproppen. Kommer det i tillegg blod ilag med, så er det nok ingen tvil om at det er slimproppen.

Men du vil etterhvert forstå om du har rier eller ikke. Blir de sterkere/mer intense og kommer hyppigere så er det nok rier i en eller annen variant. Og sliter du med å komme igjennom en samtale, uten å ta pustepause når du har sammentrekninger er det høyst sannsynlig rier. Da kan det være lurt å ta kontakt med føden. Med mindre du har lang reisevei, da bør man være ute i GOD tid... Det var ikke jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...