Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter!

Jeg fikk satt inn et egg for 9 dager siden og i dag våknet jeg opp med lette menssmerter og litt friskt blod. Har holdt meg i ro i hele dag, og det har ikke kommet nevneverdig mye.

Kan det være mensen som kommer SÅ tidlig eller er det Crinonen som skaper disse blødningene?

Noen som har erfaringer de vil dele? :)

På forhånd tusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme som deg forrige måned og det kan visst være begge deler, eller dvs. neppe vanlig mens men det kan være et egg som så vidt har festet seg men slipper taket veldig tidlig (kan oppeves som alt fra vanlig mens til mindre blødninger) eller bare Crinoneforstyrrelser. Uansett er det visst ingenting annet du kan gjøre enn å leve normalt og teste når du skal. Frustrerende nok. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Det kan også være en festeblødning (som ikke slipper taket :-)

Er selv på rugedag 9 i dag med fryseegg. Har hatt en liten rosa blødning i flere dager, untatt i dag, i går var det rosa på dopapiret to ganger. Snakket med en av legene på klinikken i går og han virket ikke spesielt bekymret og mente vi fikk vente å se ..... Så du trenger nok heller ikke å uroe deg, men vente vente vente :-)

Skrevet

Takk for fine svar.

Jeg har blødd litt mer i natt, men ikke så mye rødt, mest brunt.

På en annen side regner man vel kanskje fra den dagen man tok UT egg, så det vil si at jeg var 11dpo i går?

For en emo-karusell dette er. :)

Lykke til til dere begge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...