Nr2i2015 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 1 dag til termin. Nå er jeg sliten og lei av å hele tiden tro/håpe at det skal skje noe. Tror man er nødt til og innfinne seg med situasjonen for og kunne slappe av litt... Har hatt to dager med løs mage, slimproppen gikk i går, murringer(men ingen kynnere.) allikevel skjer det ikke noe her i gården. Prøvd alt av kjærringråd, hadde senest i dag tidlig en runde i sengehalmen. Men nå gir jeg opp! Hun kommer når hun kommer, ser det ut til;) vil jo så gjerne ha henne før jul!!!! Flere som har "gitt opp"?!
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Ja , det er ingenting vi kan gjøre med denne situasjonen og skuffelsen blir bare større for hver dag. Jeg har prøvd alt og klarer nesten ikke tro jeg skal få se min sønn... har 1000 tegn og føler riene er i gang hver natt. Møkklei. -10 dager. Overtidskontroll i morgen. Ingen slimpropp her i gården da, så kanskje du er litt heldigere enn meg, håper det =) Lykke til !
Margarita -- Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Har termin i morgen selv, og JA jeg har gitt opp! Gjort alt jeg kan!! Her er det ingen slimpropp, ingen utflod,ingen ting, bare kynnere om natten og når jeg beveger meg.. Thats it! Vil også så gjerne ha henne ut før jul:(
Nr2i2015 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 Uff, 10 dager på overtid ja!!! Den er lei, håper for gudsskyld jeg slipper det! Men da mååå det jo skje snart babylykke? Eventuelt blir du vel satt igang om få dager:)) heldige du som garantert får prinsen til jul:D Margarita, vi får oppdatere hverandre med hvordan vi ligger ann i løypa;) jeg skal på kontroll på riksen i morgen håper på og bli strippet, da de skulle det sist uke var det ikke mulig, for hun fikk bare en fingertupp inn:S det vil jo si at det er rimelig lukket der nede:(( den ungen skal ut før jul, koste hva det koste vil:p hihi
Margarita -- Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Hehe, ungen vil nok ikke ut nei;) Skal strippes hos jordmor på tirsdag jeg.. Gruer meg.. Håper hun kommer i natt, så slipper jeg!! Enig, den SKAL ut!! Tenk å føde på julaften, eller sitte å vente. Stakkars unge også, må¨da være hyggeligere å være født før jul, ikke midt oppi... Men vi vil jo være like glade uansett når det skjer, tror du ikke?
Snuskomrusk Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har gitt opp! Har innfunnet meg med det faktum at han aldri kommer ut og at jeg kommer til å vagge rundt som en bolle med bekkenløsning resten av livet mitt. Kynnere, menssmerter, sure oppstøt og kramper er blitt normalen for meg nå, livet går sin vandte gang. Til og med hunden har funnet ut at mor ikke kan gå fortere enn en småspurv og godtar kortere og kortere rusleturer ut. Det eneste jeg av en eller annen grunn ikke greier å gi slipp på, er å kjenne etter om vannet mitt går når jeg reiser meg opp fra sengen på en av mine 1000 tisseturer i løpet av natten Jeg kapitulerer, å hele veien lete etter tegn på fødsel er bortkastet! Men jeg har vel strengt tatt ikke lov til å klage, er mange av dere på overtid og dere kjenner nok på dette mer enn meg Håper alle får en fin gravid dag videre!
mulle-mamma Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 jeg har ikke termin før på julaften, men er allerede veldig klar... Og har innsett at det kan bli mange lange dager med håping at noen skal skje - det trenger faktisk ikke skje før til neste år!! Men jordmor mener jeg er fødeklar, hodet er godt nedi bekkenet, jeg har får modningsakupunktur og alt er liksom klart i hodet mitt. Men det er unødvendig mye energi som brukes på å kjenne etter om noe skjer, jeg håper, men prøver å si til meg selv at det fortsatt er en stund til det trenger skje noe... Gikk 4 og 5 dager over med de to første, så egentlig burde jeg prøve å stille inn hodet på et nyttårsbarn isteden for julebarn... Slitsomt å vente hvertfall! Lykke til til dere som allerede har passert termin - håper det skjer noe for dere snart! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå