Fizzymed2små Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Her går 2 eller 3 timer mellom hver mating, natt som dag! Huff.. når kan jeg forvente at det går litt lenger tid mellom måltidene på natt da??
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 min jente er litt over 3 uker og spiser sånn rundt 22-23 på kvelden, legger henne å hun våkner etter noen timer , men da vil hun bare ha smokk som regel (en sjelden gang litt pupp) så spiser hun igjen som regel i 3-4 tiden og sånn 8-9. kanskje en gang mellom.. sjelden. så ikke så ofte som din da. mem storebroren var helt ekstrem. han sov jo aldri, hang på puppen dag og natt. så max 1-2 timer mellom dag som natt.. tar bebisen smokk da? å spiser hun seg skikkelig mett på siste måltid før legging?
Lillegutt Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Min gutt på 4 uker spiser omtrent hver time, natt og dag, så håper det blir bedre her snart også! Er i tillegg alenemor, så begynner å bli ganske sliten og trøtt nå
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 lillegutt <3 føler med deg:) sånn var min gutt.. hadde magevondt(kolikk) han da. sov natta igjennom (21.00-05.00) når han var 11 mnd... ! håper for deg ikke d tar så lang tid! han grein konstant, var bare rolig på puppen. slutta med amming når han var 11 mnd. da løsna d litt. fikk som regel en flaske på natta uansett... for d var ikke ofte han sov igjennom.. så jeg er veeeeldig glad jenta vi har fått ikke er av samme kaliber.. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå