Gjest Pippi9 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Over til noe hyggelig :-) Når har du termin? Ligger an til verdens beste julepresang?!
Lille smurf71 Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Ja, vil også gjerne høre litt om hvordan det går med høygravide Ugla, som har vært til stor inspirasjon for en liten smurfesliter :)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Har jeg misforstått helt???? Her angriper dere andre for å henvende seg til nicet til folk, for så å gjøre akkurat det samme i neste innlegg??? Er dere helt koko???? Herregud for noen IDIOTER dere er!!! Og det er faktisk slik at noen faktisk har glede av/og lærer selv om overskriften ikke passer inn i malen til enkelte her inne. Dett blir virkelig for teit!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Synes du virkelig ikke at dette passer seg som en PM Pippi??? Slutt å kast stein når du sitter i glasshus! Et godt nyttårsforesett for deg og en del andre her inne) må vel kanskje være å ha høyde for at alle ikke tenker like klokt når de stiller spørsmål som kanskje dere gjør!! Nei, her var jammen hyggeligere her inne tidligere!!! Har ikke opplevd noe slikt på noen av de andre forumene her inne!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Kjære anonym! Dette er faktisk litt anderledes. Selv har jeg vært bruker av dette forumet i et års tid og ugla er en som har vært til stor inspirasjon for mange. Hun har både delt sine kunnskaper og hjulpet mange "amatører" (som meg i begynnelsen). Og hun har lykkes med prosjektet vi alle er her inne for. Vi som har vært brukere av dette forumet en god stund, har sett at "forumskulturen" brått har endret seg de siste måneder. De uskrevne reglene har på en måte bare blitt borte. Håper virkelig den gode kulturen kommer tilbake, men det må vi alle jobbe for!
Mumrikken :) Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Hehehe...helt enig med anonym over her! Hva med å sile litt i egne innlegg før du kaster deg på en bølge av negative vibber til andre Pippi?????
Lille smurf71 Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Vet du, jeg synes det er stor forskjell på at Pippi (og jeg) spør hvordan det går med en av brukerne som snart skal føde, og på m240 som spør deg om hvorvidt hun skal begynne på hormoner eller ikke. Men, det er forsåvidt ingen stor sak, og det er jo helt ok om vi er litt uenige! Veldig trist at forumet er blitt som det er blitt, og det er vi flere som må bidra for å rette opp. Jeg er absolutt for at man skal få dele tanker og stille spørsmål, men det må også være lov - på en ordentlig måte - å si i fra om man synes noen er vel underlig i sine innlegg. Det jeg IKKE synes er ok er all den anonyme skittkastingen som har vært der siste dagene!! Det er bare forpestende og uhyggelig - uansett hvem det er rettet mot!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Faktisk ganske uenig der jeg også!! Om det er feil å henvende seg til en bestemt person må det da gjelde alle. Har dere problemer med å sende PM til Ugla da kanskje?? Det kan jo være at 240 bare ville ha andres mening om saken, er det virkelig feil??? Herregud, ha litt takhøyde da!!!!
Gjest Pippi9 Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Beklager - jeg ser at dette kunne oppfattes feil. Mest av alt beklager jeg til Ugla som som snart skal føde etter å ha slitt i mange runder og motbakker og som samtidig (uansett egne problemer) alltid har stilt opp og støttet andre her inne på en positiv måte. Det vet jeg at mange har satt stor pris på, meg selv inkludert. Jeg tenkte derfor at det var flere som kanskje var nyssgjerrig på hvordan det går med henne nå, derfor ingen pm. Så spar dere for hånlatteren og skittkastinga. Og beklager nok en gang at tråden ble ødelagt av spam, Ugla. Hvis du har lyst til å fortelle hvordan det står til med deg så gjør det i en ny og ubesudlet tråd.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Skulle ikke du forlate dette nettstedet m240???? Kom deg for faen meg ut,da!!!
Lille smurf71 Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har selv vært av dem som har kommet med (forhåpentligvis konstruktiv) kritikk til m240 i dag, og mener det er lov å være uenige, og diskusjoner med høy temperatur er bare bra. Men, nå synes jeg det har tatt helt av i en stygg negativ retning her inne. Det du/dere anonym har slengt ut av spydigheter og kopiering av utsagn fra m240 er mobbing, og drittkastingen er spam og forpesting av et ellers fint forum. Må bare oppfordre til å ignorere dritten fra Anonym!
Håpefull38 Skrevet 12. desember 2010 #13 Skrevet 12. desember 2010 Vi er noen slitere igjen her som enda ikke har lyktes etter flere år. Ugla har vært og er til stor inspirasjon og hjelp for oss. Da er det vel klart at vi ønsker å høre hvordan det går med henne når vi vet det nærmer seg fødsel. Dette er bare så latterlig!!!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2010 #14 Skrevet 14. desember 2010 Er vel egentlig det med å starte en tråd hvor en henvender seg til en med nick det er snakk om her. Skal ikke m240 få lov, hva enn hun lurer på når andre gjør det? Den burde dere klare¨å se selv. Syns selv det er greit at en legger ut med nick her, må jo ikke åpne tråden? Kjenner jeg blir litt oppgitt over forumet her nå.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 14. desember 2010 #15 Skrevet 14. desember 2010 Huff å huff.. For noen forferdelige stygge innlegg det var fra anonym her da! Denne personen klarer tydeligvis ikke å uttrykke seg med respekt og høflighet for andre! Har du noe å si, så går det jo an å prøve seg på de voksnes rekker, å si det på en litt penere måte!?! Du er herved luft Anonym! Å jeg håper m240 å andre her inne kan fortsette å prate sammen om de tingene som er viktig i livet vårt.. nemlig veien til å få ett barn.. sammen skal vi støtte hverandre, ikke mobbe hverandre ut eller ikke respektere andres meninger... det er dette jeg lærer bort i jobben min med barn... skjerp dere!!!
lillebie på`n igjen Skrevet 15. desember 2010 #16 Skrevet 15. desember 2010 Det tar vel ca 2 minutter for barnimagen.com å sperre innlegg fra ip- adressen til anonym. Jeg ser flere har henvendt seg til administrator vedr de uhyggelige meldingene, har dere fått noe svar? Vil tro at det er for alles interesse at vedkommende blir utestengt. God Jul alle sammen og lykke til Ugla
Ugla er mamma! Skrevet 15. desember 2010 #17 Skrevet 15. desember 2010 Tror det var flere anonyme på gang her.. Men ser ut til at det har roet seg nå ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå