Gjest Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 A vitaminet og meslinger, som jeg blant annet kaller slimhinnenes vitamin, pga. styrkningen av slimhinner, også øyets vitamin, virker gunstig på nærsynhet: EJ09, blant mye annet. Jeg er selvfølgelig ikke i tvil om: får jeg polio tyr jeg til "poliourter", bygger opp og styrker immunforsvaret i tarmen maximalt. Ei heller om jeg får kreft skal skattebetalere betale for mine dager på sykehus, jeg sitter og drikker chaga(kreftkjuke) te og stapper i meg alskens jeg har lært opp gjennom årene hvor jeg borer meg lengere og lengere ned i "naturen har alltid rett" Men det er meg, nå skal det sies at jeg er forut for min tid så dere skal ikke se bort ifra at dere kommer til å løpe ut i skogen og hente ryllik når dere kommer i overgangsalder eller at mennene i dette forum graver i bakken etter røtter som gir de potens de ikke ante de hadde, da blir det andre boller på dinbaby vaksinedebatten blir stille for energien blir brukt til det den skal; leve Jeg vil samtidig ønske alle her inne en god jul, jeg har fått sagt det jeg har å si for denne gang. Er det noen som er interessert i styrke immunsystemet etc. send meg p,m uansett om man vaksinerer eller ikke.
ostepop123 Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Lykke til, Mette Elisabeth! Håper du ikke får kreft!
EJ09 Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Mette Elisabeth sa: "Men det er meg, nå skal det sies at jeg er forut for min tid " Jeg synes det er ganske klamt når folk selv må fortelle at de er "forut sin tid". Men det er kanskje bare meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå