Gå til innhold

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/12/101207191447.htm

Anbefalte innlegg

A vitaminet og meslinger, som jeg blant annet kaller slimhinnenes vitamin, pga. styrkningen av slimhinner, også øyets vitamin, virker gunstig på nærsynhet: EJ09, blant mye annet.

Jeg er selvfølgelig ikke i tvil om: får jeg polio tyr jeg til "poliourter", bygger opp og styrker immunforsvaret i tarmen maximalt. Ei heller om jeg får kreft skal skattebetalere betale for mine dager på sykehus, jeg sitter og drikker chaga(kreftkjuke) te og stapper i meg alskens jeg har lært opp gjennom årene hvor jeg borer meg lengere og lengere ned i "naturen har alltid rett" Men det er meg, nå skal det sies at jeg er forut for min tid så dere skal ikke se bort ifra at dere kommer til å løpe ut i skogen og hente ryllik når dere kommer i overgangsalder eller at mennene i dette forum graver i bakken etter røtter som gir de potens de ikke ante de hadde, da blir det andre boller på dinbaby vaksinedebatten blir stille for energien blir brukt til det den skal; leve

Jeg vil samtidig ønske alle her inne en god jul, jeg har fått sagt det jeg har å si for denne gang.

Er det noen som er interessert i styrke immunsystemet etc. send meg p,m

uansett om man vaksinerer eller ikke.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...