m240 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 nå, trekker jeg meg ut av barn i maven. orker ikke spydihetene til en anonym her inne som legger ut mine tidligere innlegg. Er det virkelig mulig og være så barnslig å skrive sååå mye stygt detter orker i hvertfall ikke jeg. .-(
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Er det ikke typisk at du til og med må publisere at du trekker deg fra dette forumet... Hvorfor ikke starte hundre tråder til? Gud, nå er jeg faktisk lei av alle dine personlige innlegg. Det er ikke bare deg det dreier seg om på dette forumet. Og du tar heller ikke hint om å skrive pm istedet for å skrive utallige direkteinnlegg til spesielle nick.
Mumrikken :) Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Herregud...går det ann??? Hev deg over det m240!! Noen har tydeligvis ikke så mye annet å gjøre enn å irritere seg over hva andre gjør "feil" Jeg vet de har en flott side om eggdonasjon på ønskebarn. Kanskje et mye bedre alternativ det da :-)) Klem
m240 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 ja. jeg for vel heve meg over slike mennesker. Ja , jeg har vært innom ønskebarn noen ganger er et fint forum de også. Men jeg forstår ikke hvordan det går an og oppføre seg slik. er vel mest voksne kvinner her vel?Hvordan er det med slike ,hvis de for barn da? klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå