Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei anonym får håpe du er fornøyd nå da, slike barnsligheter orker jeg ikke være med på så nå trekkerjeg meg ut av barn i magen har vært korselig helt til i går. for håpe du klarer å få barn da ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppmerksomhetstrang, eller. Starter i tillegg to tråder av samme tema i tillegg til alle andre nye innlegg du starter om å få mensen, ikke få mensen, skal jeg starte med hormoner( kan lure på om du faktisk ikke stod først i køen da intelligensen ble utdelt...Lurer du fortsatt på om det er sammenheng mellom det å ha kommet i overgangsalder og det å ta hormoner??) Du sier selv du ikke er dum, men spør faktisk om noen hvet om du skal prøve hormoner igjen, enda du som du har informert selv om, har kommet i overgangsalderen... Uff....

Skrevet

Hva , er det som egentlig feiler deg? jammen er du en gal sur grinete kjærring. Ønsker du deg barn? da for du jammen se og oppføre deg som en dame.Hvis du ikke har det bra, er det jammen ikke min skyld vel. Henge ut folk slik. Håper du aldri for barn, Jeg pleier ikke å si slik for jeg ønsker alle den muligheten og føde et frisk og herlig barn.Men ikke slike som deg som henger meg ut slik ved en skrive feil. Du er gal.

Skrevet

Men m240 - hvorfor legger du ut TO tråder om dette?? - og du er her jo fortsatt....

PS - man for ikke barn, man får barn!

Skrevet

Kutt dette ut, Anonym :((

Makan til skriverier.

Du gjør et ellers så hyggelig forum, utrivelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...