Gå til innhold

Au han biter! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få han til å slutte å bite i puppen? Det gjør jo sabla vondt! (Selv om jeg har skjold.. Som jeg forresten er overlykkelig over å bruke nå..)

Blir jo også så nervøs for at han skal bite, at refleksen hemmes og det kommer mindre melk.. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pedagogisk korrekt er det sikkert ikke, men da min eldste bet meg i puppen hylte jeg høyt (refleks), og etterhvert forstod hun tegninga. Tok henne kun 2 dager og så slapp jeg å tenke mer på den saken.

Skrevet

Hehe. Ja jeg roper også au høyt og drar puppen ut. Han ser bare helt forfjamset ut og fortsetter å suge før det plutselig kommer et bitt til.. Tror jeg skal demonstrere tydeligere og evt pakke vekk puppen hvis han biter. Det er jo ikke spesielt godt!

Skrevet

Det skjedde hos meg i dag også- men hun har ikke fått tenner enda..(6 mnd) tror det er en tann på vei nede så det kan være derfor. Men det var vondt, ja - selv uten tenner ;-o

Skrevet

Bra artikkel, takk for link! Virker forresten som om han her og synes det er morsomt når jeg hyler ut. Så da skal jeg heller forsøke å ta han bort..

Skrevet

Ammehjelperen jeg var og masa hos mener du da bør dra ham til deg litt hardt, enten så slipper han ellers så putter du fingern i munnen hans og så bør måltidet for denne gang være slutt. Håper det løser seg:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...