Gå til innhold

Til orientering ser jeg at diverse innlegg fra i går kveld fra anonym som diskuteres "heftig" er kopier av innlegg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen (anonyme) har tydeligvis kopiert deler av tidligere innlegg her ( fra m240) på siden og laget egne "innlegg" ut av dette. Sikkert for å skape diskusjoner og usakelige svar...eller noe?? Anonyme ønsker i allefall å skape dårlig stemning blandt oss!! Dette skjer jo fra tid til annen her inne.

Oppfordrer folk til å la være å respondere på dette slik at vi kan ha et trivelig og oppmuntrende forum som er til hjelp for mange :-)

Håper jeg ikke starter noe videre debatt videre rundt dette...var bare ment som en opplysning fra meg :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for infoen! Jeg gikk fem på og trodde hun selv hadde lagt ut flere tråder med samme tema. Da beklager jeg at jeg uttrykte min irritasjon over at hun la ut 3 slike tråder. Resten av det jeg skrev står jeg for :)

Jeg er helt enig i at vi skal ha et trivelig og oppmuntrende forum, men synes samtidig vi må få si i fra om vi mener noen legger ut ugjennomtenkte tråder og urimelige innlegg.

Anonyme skittkastinger synes jeg absolutt ikke noe om, så alle som står for det de skriver kan signere med sitt nick.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, skal en slenge med leppa bør en også kunne stå for det ved å bruke nick!

Skrevet

helt enig, ikke noe korselig dette her!!! hvis det blir slik orker jeg ikke å være her vet dere. Virker på meg at det er noen som vil skade noen og det blir man veldig lei seg for. Håper at det blir bedre etterhvert:-)

Skrevet

Er 100% enig Diddi37, dette har eskalert til latterlig spam. IGNORER nye innlegg av denne typen!

Skrevet

Til anonym som kopierer gamle innlegg fra m240:

Dersom poenget ditt er at m240 har startet mange tråder her inne, så er det oppfattet. Vær så snill og stopp nå - det gagner ikke oss eller forumet at slike ttråder blir liggende på første siden.

Jeg syns selv at unødvendige tråder er irriterende - men nå syns jeg dette blir mobbing av m240 - og det støtter jeg ikke.

Skrevet

Jeg tror ikke det bare er 1 anonym som hersker her inne, men flere. Ser i alle fall slik ut utifra hvordan folk formulerer seg. Jeg tror alle mann får ta seg selv i nakken. Dette er ikke gøy. Er det mulig om vi kan få tilbake det "gamle" forumet vårt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...