Gå til innhold

barnebidrag??

Anbefalte innlegg

Lurer på om dere mannfolk har noen formening om hva som er normalt å gi i barnebidrag??

Bidragsveilederen på nav's hjemmeside hjelper meg INGENTING i det hele tatt, og får ingen halvveis konkrete svar fra andre heller. de sier bare "Dere må finne en avtale som passer dere" osv.. Men jeg skulle gjerne hatt en LITEN peiling på ca hva som er normalt, om det er snakk om to eller fire tusen eller enda mindre enn det igjen?

Jeg går på skole og har ingen inntekt for øyeblikket. Han skulle vært i forsvaret, ble ikke noe av, så han bare surrer og gjør igrunnen INGENTING for tiden, dusten! Han har jobb, men jobber bare når han gidder. Han har heller ikke noe problem med å betale for seg.

Håper virkelig at noen kan svare meg på dette her, for hodet mitt går opp i spinninga snart med såå mye å tenke på og finne ut av og såå lite hjelp fra bf - det eneste han bidrar med er med å si "send meg kontonr, så øverfører jeg pengene" .. DET er ikke mye hjelp i, desverre! selvfølgelig er jeg glad for at han vil stille opp og betale for seg,men skulle gjerne hatt liitt mer fra han enn bare økonomisk støtte =/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142667271-barnebidrag/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Det er nå vanlig å dele på de totalt utgiftene til barn.

Så korrigerer man for antall dager barnet er hos den som ikke har barnet til vanlig. Den respektive inntekt vil også spille inn. Dersom dere har barnet 50/50 vil utgiftene deles og du vil ikke få mye i bidrag, da han ikke har jobb.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142667271-barnebidrag/#findComment-142948012
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...