titi-07 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Hei popstar hvordan går med deg ??? når skal du begynne igjen??? jeg har timer hus gynekolog den 12 januar skal skjekke meg før jeg begynne med mitt siste forsøk, vi med så lav amh skal prøve alt men man må tenke også at noen ganger ting ikke blir som man ønsker , jeg håper at du får det til !!!!!!!! jeg skal be mye for deg jeg kjenner deg ikke men jeg er sikker at hvis det er noe som fortjener dette er det deg, og jeg er sikker at du får til slutt din liten krabat ikke mist håpe!!!!!!!!!!!!
popstar Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Hei!!! Så utrolig hyggelig med mld til bare meg;) Joda, vi koser oss med jul og skal ha time hos Aleris i januar for a second opinion. Så får vi ta det derifra, ellers prøver vi selv;) Men hvem er du, diagnose, alder etc?
titi-07 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2010 selvfølgelig skal du noen ganger få litt oppmerksomhet, hehehhe, jeg er 38 år gammel og har en amh på 0,3 ikke noe eggleder de ble fjernet i 1998,jeg har en gutt etter 4 myslykket forsøk, nå prøver jeg søskenforsøk , men det ser ut at det ikke blir noe siden jeg hadde et myslykket forsøk nå i nov , hvis jeg ikke får det til neste gang da stopper jeg , jeg går på privat volvat (ekønomien her er ikke helt bra) , jeg håper du får en ja svar på ALERIS. LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå