Lillemy89 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 jeg satt nå i sofaen, og merket at trusa ble litt bløt:P så jeg gikk på do for å sjekke hva dette var (hadde håpet på vannet ) men da jeg så i trusa var store deler av den bløt av Utflod. tykt og seigt. slimproppen min har gått for en stund siden. å den så ikke helt sånn ut. men kan den gå i flere omganger. eller hva var dette ? samboer bare lo av meg når jeg sa det =P
magica fra tryll Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Ja, slimproppen kan gå i flere omganger og "biter" Kroppen danner gjerne nytt slim også....
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har hatt slik utflod i flere omganger iløpet av hele svangerskapet. Tykk, seig og våt, for å si det på den fine måten Nesten gummi/tørket limaktig til tider. Kjenner med en gang at det renner og jeg blir søkkvåt. Har pent blitt nødt til å bruke truseinnlegg døgnet rundt. Men ja, som det ble sagt, slimproppen kan gå i flere omganger, og går den for tidlig, uten at fødsel starter, så dannes det gjerne en ny slimpropp. Men du har jo ikke så alt for lenge igjen, så det er ikke sikkert det dannes ny hos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå