Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Noen som vet hvor man får tak i det og hva det koster?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Vi ga 600,- for Sensus, kopi av tempur som de har på Jysk. Den er veldig god, vi har den selv også i vår seng.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Ok. Jeg er på jakt etter den ekte tempur, jeg da. Men takk for tipset!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Tempur er IKKE bra for de små barna altså.... De er fortsatt så myke i skjelett og musklatur at de ikke skal ligge i formpressede stillinger iløpet av natten. Det er vi voksne som har stive skjelett og harde musker som har godt av trykkavlastning og formpresset sovestilling for å avlaste sener og muskler. Barn har best av å ha en fast vanlig madrass som ikke former seg noe særlig. Skum er best. Et barn sover veldig urolig (beveger mye på seg) om natten, og hvis det da ligger på en formende madrass som gjør dette vanskelig og ubehagelig bir det mye uro i søvnen deres.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Jeg fikk også beskjed at kiropraktor da vi hadde vår baby inn for hjelp med kolikk, at Tempur madrass var IKKE bra for småbarn. Først når de er tenåringer er det ok at de skal bruke en sånn madrass. Men om du skal ha den likevel, så har bandasjeforetninger sånne madrasser. Prisen vet jeg ikke; vi betalte 15 000 kroner for to madrasser som var 75x200 for snart 11 år siden.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Hva skal man med det da ? Barn og voksne har jo totalt ulike behov når det gjelder madrass. Tempur er laget for voksne skjelett.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 De lager egne madrasser til spedbarn, og noen sykehus bruker blant annet tempurmadrasser til prematurbarn. Dette har jeg sjekket opp. Tempur lager madrasser til flere brukergrupper og ikke bare til voksne. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå