Gå til innhold

Go'boken, gratis velkomstpakke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm dette er en smule frekt... MEN, har sååå lyst på den sykkelhjelmen til gutten min og lurer på om d er noen av dere som vil bli veret til goboken?? Sykkelhjelmen til gutten min ble ødelagt for noen uker siden nemlig, "fiskehjelmen" som han var så glad i. Alle butikker har jo pakket bort hjelmer/sykler nå, så vi fikk ikke tak i ny. Letet på nett, men ikke funnet samme! Kom over den fra go'boken som har haimotiv på, så tror den blir godt mottatt!

Se hvilken velkomstpakker dere kan velge:

http://www.goboken.no/Verktoy/Registrering/?promotioncode=I0100000

For eldre barn trykk på "til forsiden" og gå inn på alderstrinnet for å se eksempler på velkomstpakker.

Les mer her: http://www.goboken.no/Goboken/Bare-fordeler/

Personlig har jeg vært fornøyd med go'boken, noen ganger tar jeg en pause og setter medlemskapet mitt på vent i noen mnd og fortsetter når jeg er lei av de bøkene vi har og trenger noe nytt. Jeg er jo fortsatt medlem for min gutt på 2,5 år så det må jo bety noe!

Jeg er veldig fornøyd med pakken Pippo, Floppy, Se, Rangle, Ball og Lek og læring. Dette er noe av det begge mine barn har lekt mest med, og da jeg jeg kjøpt flotte pedagogiske leker anbefalt av fysio som blir helt nedprioritert av disse. Sikkert andre som har annen erfaring, men de er godt brukt her, og har til og med vasket de i maskin flere ganger! :)

Tusen takk, jeg blir veldig glad om noen vil la seg verve! Du får akkurat det samme om jeg verver deg, som hvis du melder deg inn selv, bare at go'boken sparer seg for en vervepremie ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?! :'(

Jeg blir veldig takknemlig! Har forresten en ny ubrukt lindex body (unisex) str. 62 som jeg gjerne sender gratis til den som er så snill og lar seg verve. Jeg glemte den bort og så ble den for liten.. Alle jeg kjenner er medlemmer og meldte seg inn uten verving da de var gravid, slik jeg selv også gjorde, så det må jo være noen der som enda ikke har blitt med og har lyst?

Send pm hvis du vil iallefall :)

Skrevet

Je har nkt å melde meg inn, men jeg er bare i uke 30, bør ikke barnet være født før man melder seg inn/blir vervet?

Skrevet

Neida, da skriver du bare termin ;) Og så er det jo greit å ha dette i orden før babyen kommer, for da har man jo som regel nok å tenke på ;)

Jeg fyller bare ut dette skjemaet og sender inn, så er veldig enkelt!

Ditt navn:

Ditt kundenr.:

Ønsket vervepremie (8 siffer):

Jeg ønsker å spare denne vervingen

Jeg har vervet:

Barnets navn

Fødsels-/termindato (ååmmdd):

Gutt

Jente

Foreldres navn:

Barnets adresse:

Barnets postnr./sted:

Se velkomstpakker

Ønsket bokpakke:

Sender deg pm jeg :))

Skrevet

Ser du ikke har profil, så får ikke sendt pm.

Men send meg en mail på [email protected] så fikser vi det, og så sender jeg body til deg også! Nå ble jeg kjempeglad! Gutten min spurte etter hjelmen sin i går og vanskelig å forklare en på 2,5 år at hjelmen hans er ødelagt... :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...