Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 3 åringen ville oppi senga til mammaen sin i dag tidlig, og det endte med at han satte kneet rett i magen min da han skulle klatre over. Det var ganske vondt, og jeg lå på ryggen og var helt uforbredt. Jeg er 14+4 så livmoren har jo ikke rukket å komme så langt opp enda, men likevel ble jeg jo engstelig. Har vært litt ømt i magen siden, ingen sterke smerter eller sammentrektninger og ikke noe blod. Regner med at alt er bare bra med spiren... Andre som har vært uheldige? Hva gjorde dere i etterkant?
fox`y Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 3 åringen min gjør dette daglig, pluttselig kommer han hoppende oppå fanget å treffer magen ganske hardt. jeg har morkaken på fremre vegg men d har gått helt fint ennå. datt også rett på magen på isen 2 ganger. de er temmelig godt beskyttet så alt er nokk fint skal du se. jeg er 19+4.
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg fikk eg kne i magen av en tre åring på jobb(i barnehage) for to uker siden, og det gjorde kjempevondt hele dagen, ble så bekymret så gikk til legen på kvelden og han sa at det var utenfor livmoren fordi den hadde ikke kommet så langt ut i siden enda og derfor hadde eg bare fått forslått en muskel kraftig. Heldigivs Haddde vondt i 3 dager så glad eg gikk for å roe meg litt hehe Men som sagt så ligger jo babyen kjempegodt beskyttet der inni men legen sa det var rett av meg å komme bort om eg var bekymret og man kan jo slå løs morkaken og sånn så greit å være obs sa han Du får bare følge med og hvis det er s vondt at du er bekymret så ta en tlf til legevakten og hør ka de sier hvertfall
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2010 Takk for svar jenter!! Regner med alt er bare bra med mini! Gleder meg til jeg kan begynne å kjenne tydelige bevegelser og spark der innefra, liksom lettere å følge med da! )
2prinserOg1engel Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Ser du har fått de svarene du trenger men slenger meg på likevel Jeg opplevde å få 2 åringens ben godt og hardt plassert ned i magen under en flytur da jeg var i uke 12. .. Jeg fikk sannsynligvis et hematom (en blemme) inne i livmora som følge av dette, og den sprakk så jeg fikk en del blødninger samme kveld. Helt ufarlig, og legene sa at babyen er veldig godt beskytta derinne så dem hadde aldri hørt om at det gikk galt pga småsøsken som lekte på magen Det går nok helt sikkert fint med deg også men jeg skjønner godt at du blir bekymra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå