jplussj Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Dette blir en fin dag, lykke til alle dere andre. Kan jeg få det til med verken mensen el EL, så er det flere som kan!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Så gøy, da var det altså en festeblødning da. Gratulerer:-) Må bare spørre ang blødningen. ble det bare med litt blod i utfloden, eller opptrådde det som en vanlig mensblødning, bare kortere?
jplussj Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Første dagen var det kun litt rosa utflod, men neste dag brukte jeg en ob noen timer (mye utflod), og da så jeg tydelig blod og mer rosa utflod når denne ble fjernet. Men veldig lite blod..
vår første 19 mnd prøving Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 har ikke hatt mensen på 3 måneder nå, tror du jeg og kan bli gravid selvom jeg ikke har mensen ? begynner å bli lei av å vente på tanta lenge var mensen din borte? foresten har tatt test for ca 2 uker siden men den var negativ og magen min har vokst syns jeg :S
jplussj Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har gått på Pergotime for å få mensen, be legen din el gyn om dette... Først dette og deretter pergo har jeg brukt.. 3 kurer før den satt!!
jplussj Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2010 Primolut, mener jeg.. først det så pergo...
Majka81 Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer!!! :) Da var d festeblødning du hadde. Det gjelder å være litt mer tålmodig med å ta en g-test, for hvis en tar den for tidlig vil den slå ut som negativ og en blir veldig veldig skuffet... Glad på dine vegne!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå