snuppaimagen Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg klør så sinnsykt på leggene mine har røde prikker og er litt hoven der de er. Jeg har ikke barbert leggene mine på kjempe lenge, bruker ikke såpe me parfyme og jeg har prøvd alt av parfymefrie kremer. Noen som har ett godt tips til hva d kan være og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt kløen??
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Det er noe som kan følge med mange i graviditeten dessverre, tror det er det de kaller svangerskapskløe. Har det selv, men stort sett på ryggen. Hos meg hjelper det å smøre med aloe vera, det lindrer kløen godt! Husk også å smøre ofte, gjerne flere ganger om dagen, med parfymefri krem eller en nøytral olje (jordnøttolje f.eks) som holder huden myk. Dette er ting som hjelper for meg i alle fall
J -76 Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er mye plaget av kløe og tørr hud både ellers og under svangerskap. Det som hjelper meg er en krem som heter agrosan, kjempe god og kløestillende, du får den ved helsekostbutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå