MammaMø85 Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg blødde i uke 6 og 7 mener jeg, også stoppa det. Idag kom en liten dråpe og har litt rosalignende " greier ".. Ikke noe vondt... Bør det bekymre meg?
Lykkeligmamma:) Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Hei! Vil bare fortelle min historie .. Jeg hadde bittelitt brunlig utflod to morgener i uke 10, og ble kjempestressa.. nettopp fordi jeg hadde opplevd en MA i Uke 8 fra før. Jeg var på ul, men alt var bra med den lille:) Samme startet opp morgenen før ordinær ul uke 18 for to uker siden .. Masse brun utflod den natta, dagen, og de tre neste dagene var det mer rødlig, rosa.. så ble det borte to dager og kom igjen to dager.. Men nå har det roet seg igjen. Ordinær ul viste en aktiv liten krabat som koste seg i magen min:) Tror ikke det er noen fare når du er kommet så langt, og du iiie opplevder smerter eller mer blødninger(sterkere). Morkaken l¨ikke langt nede hos meg, og de fant helerl ingen annen grunn til blødningen. Men som legen fortalte meg er det såå vanlig med litt blødninger og oftest finner man ikke ut hva det komemr av. Slimhinnene er jo ekstra skjøre på dette tidspunktet også. Har du hatt sex feks kan dette fremskynde blødning.. ? Jeg fikk beskjed om å ta det med ro, ikke tunge løft.. og ikke sex! Jeg roet meg ikke selv før ul så skal ikke si at det er lett å bare glemme noe slik. Men hvis du er veldig bekymret ville jeg ringt legen min/sykehuset å bedt om en ul. Har du vært på ul tidligere? Masse lykke til:)
MammaMø85 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Hei Jeg kan ikke skryte på med sex hvertfall, så det kommer ikke av den grunnen... Idag har det vært litt rosa, men kun når jeg har vært på do. Var på ultralyd i uke 7 nettopp pga dette, de fant ingen årsak til blødningen da. Skal til jordmor på torsdag så kan jo ta det opp da, hvis det ikke blir verre.. Ble så sint på meg selv også, fordi jeg drev å kjente etter om jeg kunne finne livmora, og etter det begynte dissa småblødningene.....
sahrah Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Har småblød fra uke 13 jeg, er 30 uker nå. Var på flere undersøkelser hos lege som til slutt henviste meg til fødepol, var der i uke 20 og de konstaterte rufsete slimhinner i livmorhals og polypper, helt ufarlig og veldig vanlig når man er gravid vistnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå