Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Del Skrevet 12. desember 2010 jeg blir alenemor i januar, men er usikker på hvordan jeg gjør alt med papirer osv! holder på å få litt kontroll nå da, men er fortsatt en del igjen da jeg føler at jeg ikke kommer noen vei før barnet er født, siden jeg må vente til etter fødsel med å søke om en del ting (utdanningsstøtte, bostøtte osv,, bor hos mamma til etter fødsel) ANYWAYS! bf og jeg er ikke sammen lengre, men han er mer enn villig til å bidra og til å betale for seg. og man kan jo velge mellom å inngå en privat avtale, eller inngå en gebyrbelagt avtale via nav... siden bf er så behjelpelig, tenker jeg at det er like greit for alles del om vi greier å inngå en privat avtale! men da har jeg noen spørsmål til dere som har vært igjennom dette før 1. Hvor mye får dere i barnebidrag i mnd? 2. Må noen opplyses om dette når det er privat avtale? (nav e.l.?) PLIS SVAR !! (Jeg går forresten på vgs, og jobber ingenting på siden av lengre i og med at jeg har satt alt mitt fokus på å fullføre skoleåret slik at jeg slipper å "droppe ut". han jobber litt når det passer ham - han har vært litt for slapp det siste halvåret etter han fullførte skolen så har ikke jobbet noe særlig fast, selvom han har jobb. Han skal begynne å jobbe fulltid når han får ræva i gir - men har hatt litt problemer m. forsvaret osv og endte med at han ikke skulle inn allikevel, selvom han egentlig ble innkalt! vet ikke helt hva det har å si men, sånn i tilfelle ;p) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142666589-ang-barnebidrag-hjelp/
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #2 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er en egen kalkulator inne på NAV sine sider som dere kan regne ut bidraget med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142666589-ang-barnebidrag-hjelp/#findComment-142711386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå