Gå til innhold

Hva passer best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det første liker jeg hverken Elvin, Mikael eller Emre. Eliah er bra, men synes ikke det passer sammen med Mikael. Så for meg blir det veldig vanskelig. Skal jeg velge det fornavnet jeg liker best, men som ikke passer sammen med andrenavnet? Eller skal jeg velge et dobbeltnavn som passer bedre sammen men der jeg ikke liker noen av dem?

Stemmer på Eliah Mikael jeg, i håp om at dere bare skal bruke Eliah til vanlig. Det er et fint bibelsk navn. Mikael synes jeg er harry dessverre.

Lykke til med navnevalget :-) Hva liker du best? :-)

Tanken bak det er å ha et godt, kort norsk fornavn som vi bruker til daglig, og et mer internasjonalt navn med flere stavelser som mellomnavn.. Navnet Mikael er nok hamret i sten, siden det er oppkalling.. Jeg var i utgangspunktet ikke så glad i navnet Mikael pga dårlig assosiasjoner, men pga oppkaling på HerrSvendsen sin side, så ble jeg totalt nedstemt. Jeg lærer meg fortsatt å like navnet, for å si det på den måten.. Hehe..

Jeg liker nok best Emre eller Elvin, akkurat i dette øyeblikket heller jeg litt mer mot Elvin, men spør meg om noen timer, så er det nok endret(atter en gang, *håpløs*) .. Hehe..

Annonse

Jeg er vinglepetra uten like altså! Klarer ikke å bestemme meg..! HerrSvendsen bare rister på hodet og ler av meg.. Hehe..

For noen timer siden var jeg nesten sikker på at det ble Elvin, men jaggu har jeg ikke endret mening igjen.. Hmm..

Elvin ... Emre ... Huff, at det skal være så vanskelig da!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...