Gå til innhold

Hvor lenge skal riene vare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg førstegangsfødende, så vet jo ikke sikkert at det er rier jeg har - men håper det!;-)

Hatt regelmessig vondt siden ca 05 i natt (til lørdag) da varte det kun i ca 20 sek og kom med ca 5-10 min mellomrom.. Ringte da føden bare for å snakke med de og fikk beskjed om å ringe senere dersom de begynte å vare lengre. Siden i 18 tiden i dag har de tatt seg opp i styrke og varer nå ca 45-55 sek med alt fra 7 - 10 min mellomrom. Regner med det er altfor tidlig ennå, men greit å vite i fall det skulle ta seg opp i natten :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den her sia e ganske fin, her kan du i tillegg bare trykke på knappen, så telle den tia mellom hver rie.

Æ syns det va vanskeli me ho første å vite når æ sku dra, men når det blir veldi ont og hyppig, da e det i allefall på tide å ta turen, kanskje blir du bare sendt hjem ijæn, men da vet du iallefall om det e åpning osv.

Lykke lykke tell =)

Skrevet

Takk takk:-) Jeg har nå snakket med føden, og fikk beskjed om å vente til det de er minst 60 sek lange og kommer med en hyppighet på 4-5 min, over en 2 timers periode. Så det blir ei lang natt ;-)

50 sek og ca 5 min mellom nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...