Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Vi ønsket for noen år tilbake nye dyner og puter til oss voksne og barna, for det vi hadde var brukt noen år. Ikke hadde alle dundyner, og ønsket var 220 lengde. Jeg vet mine foreldre brukte 15000,- på 5 dyner og puter. Noe jeg selv aldri ville brukt, hadde kjøpt noe som var langt billigere. Barna syntes kanskje ikke den pakken var mest stas å pakke opp, men det er en pakke som brukes hver dag og som fortsatt er like fin. Alt det andre dem fikk den jula er fravokst eller ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Er vel ikke noe galt med det vel? Er jo en kjempeflott gave
Gjest Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Hvis mottaker ønsker seg det er det vel ikke noe galt i det? Folk er borskjemte
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 for voksne så er det en super gave spør du meg. Ordentlige dyner er dyre og gode å ha Men til barn ser jeg ikke helt vitsen med å gi det i julegave. Nedtur å åpne, og det er jo uansett noe man må kjøpe så hvorfor gi det i gave? Jula skal jo liksom handle om å gi og få gaver man setter pris på. Barn setter ikke pris på å få en dyne og en pute på samme måte som en voksen kanskje ville gjort det. Hadde jeg vært nødt til å gi sønnen min dyne i julegave skulle det vært fordi jeg ikke hadde penger til å kjøpe annen gave og han MÅTTE ha ny dyne.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Du tok spm litt ut av kontekst du;) Hun som kjøpte pute og dyne gjorde det til barna, MENS samboeren fikk playstation! Her snakker folk om at barna ikke skal få bare leker fordi de blir bortskjemte, også kjøper de dyre leker til de voksne istedet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 KLart det er en flott gave!!!!!!!! Hvilke barn elsker ikke å leke med dyne og pute, hva skal de med DS?
Gjest Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Ha ha, for et påfunn. Har ikke lest den tråden jeg da. Men hvem vet. Putekrig med dunputer er ganske morsomt, kanskje barna var de heldige ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå