Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #1 Del Skrevet 11. desember 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Del Skrevet 11. desember 2010 Gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Del Skrevet 11. desember 2010 gjør ikke meg noe heller, og er det for ille for deg, så burde du logge av.... DUST !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg stemmer i vei jeg. Skulle ønske meg å vinne en slik konkuranse selv, men jeg deltar jo ikke så jeg bryr meg katten ihvem som stemmer, eller hvordan de får stemmene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Del Skrevet 11. desember 2010 Umoralsk? Den må du utdype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Del Skrevet 11. desember 2010 Det gjør ikke meg noe heller, stemmer gjerne jeg på di som trenger litt hjelp. hva mener du med umoralsk? Er det bare di med stort nettverk som skal ha mulighet for å vinne slike ting da? siden du mener man ikke kan få hjelp på et slikt forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Del Skrevet 11. desember 2010 Faktisk synes jeg det er en fin ting at folk deler her inne, om det er for å få stemmer eller for å få lesere er ikke viktig. Anonym 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #8 Del Skrevet 12. desember 2010 Umoralsk? Utdyp, er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #9 Del Skrevet 12. desember 2010 Hehe, irriterende er det hvertfall. Jeg har sluttet helt å åpne innlegg med tittel "kjære, snille damer" Osv. Det er ALLTID noe "stem på meg"-tull. Hvis jeg skulle stemt i det hele tatt ville det vært på kandidaten jeg liker best, ikke på den som er mest masete her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #10 Del Skrevet 12. desember 2010 Herregud. "Dust" som argument. Er du 4 år eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå