Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Det heter seg at ingen spørsmål er dumme, men nå er jeg i tvil om at det stemmer... I alle fall når du signerer med Anonym...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Du kan jo ikke være helt god, kanskje IQ'en ikke er helt på plass, spes med tanke på hvordan du staver. Tips: Det finnes ikke en "h" i vet.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Herre gud skulle ikke vi støtte verandre her. dere trenger ikke hakke på meg siden jeg ikke prater perfekt
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #5 Skrevet 11. desember 2010 Hva var poenget ditt med dette innlegget da? Du har fått mensen og lurer på hvorfor? Hvis du ikke vil at folk her skal tro du er en idiot, så må du jo utdype nøyaktig hva som er problemet! Er du feks en jente i puberteten som nettopp har fått mensen?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Helt greit at du sliter med stavingen, men spørsmålet er jo helt på trynet. Jeg fikk mensen for 14 dager siden. Kan du svare meg på hvorfor jeg fikk den da? (You see?) I tillegg har du spurt om akkurat det samme i to tidligere tråder og fått svar.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Jeg mente og spørre om det er noen som hvet hvorfor jeg ikke ble gravid. Hva er grunnen lissom.
VitaVitale med knøtt i magen Skrevet 11. desember 2010 #8 Skrevet 11. desember 2010 Det kan være mange årsaker til hvorfor du ikke ble gravid, er mye som må klaffe. Men det er vanskelig å svare spesifikt hvorfor du ikke klarte det denne gang. Er det IVF, inseminasjon eller vanlig prøvemåte? Har du feks autoimmune sykdommer? Alder? Etc..
patella Skrevet 12. desember 2010 #9 Skrevet 12. desember 2010 Du må nok gi oss mer informasjon ....:-) jeg opplever debattene her på donor forumet som støttende og informativ.... men et slikt spørsmål uten noe mer informasjon er det vanskeligg å hjelpe deg .....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2010 #10 Skrevet 12. desember 2010 uff, det er flere slike innlegg og jeg tror jeg vet hvem som skriver dem. Hvis jeg har gjettet riktig skjønner jeg at du er desperat etter å få en til, men vi vet ikke svarene på de spm du stiller. Snakk med gynokolog/lege om de spm du stiller, da får du kanskje svar du blir fornøyd med. Det blir for vanskelig for oss å forholde seg til slike innslag, det ødelegger miljøet her inne. Vet ikke om andre enige i det, men jeg synes det blir litt stress med slike innslag som man rett og slett ikke kan svare på. .
Lille smurf71 Skrevet 12. desember 2010 #11 Skrevet 12. desember 2010 Hmm, nå kjenner jeg at jeg også blir en smule irritert. Gjenkjenner jo en del av skrivefeilene, og skjønner det er m240 som har startet denne tråden. (Hvorfor er du plutselig anonym?) 3 tråder har du startet med samme tema....?!? I 2 av trådene lurer du på hvorfor du har fått mensen, og i 1 tråd lurer du på når mensen kommer? Skjønner nå at det du egentlig forsøker spørre om er hvorfor du ikke ble gravid? HALLO!!!!???? Det er tusen små brikker som skal passe perfekt sammen for at en graviditet skal bli reell!!! Fatter ikke hvordan du, som 45 åring, kan være så overrasket over at det ikke satt på første forsøk. Selvfølgelig skal du få være skuffet og lei deg. Absolutt!! Men vi er mange her inne som etter utallige forsøk fortsatt er barnløse og uten positive tester, og da blir dine innlegg bare provoserende. Anbefaler at du tenker deg litt bedre om før du slenger ut tråder og utsagn her.
m240 Skrevet 12. desember 2010 #12 Skrevet 12. desember 2010 jeg har ikke skrevet i denne tråden her ,bare så dere vet det :-(Jeg spør vel ikke hvorfor jeg får mensen vel er ikke dum heller .Nei nå er jeg lei går vel an og oppføre seg vel gidder ikke mere nå
Lille smurf71 Skrevet 12. desember 2010 #13 Skrevet 12. desember 2010 Skjønner nå at det ikke er m240 som startet disse 3 trådene, men en Anonym. Beklager derfor at jeg ble irritert på at du la ut 3 tråder. Ser jo nå at det ikke er noe du skal få kjeft for! Resten av det jeg skrev står jeg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå