vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Trodde aldri jeg skulle bli så glad for å se tanta, men håper på at det blir lenge til neste gang jeg får henne på besøk nå! Begynte likså godt med en ny ikm liste, håper å se andre der som kan holde ut ventetiden sammen med meg! :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 jau, er her jeg og vettu Vi skal da få denne tiden til å gå fort og ser du. Hvilken pp er det?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2010 Er min første pp etter at vi fikk lillegutt. Ventet bare på tanta, så skulle vi prøve igjen, så nå er vi i full gang. Vi fikk positiv test med lillemann på første forsøk, så håper vi har like flaks denne gangen også! Og du?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. desember 2010 #4 Skrevet 11. desember 2010 Arti:) Håper det går like fort nå også Er min 3 pp nå.. Mista veldig tidlig forrige pp.. Så to tette da? Jeg har et barn på 1,5 år fraførav, han har ingen. så dette ønsket er stort for begge oss:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2010 ja, vil gjerne at han skal ha et søsken som er lik i alder. Hadde stor aldersforskjell selv da jeg var liten. Blir sikkert slitsomt med 2 små så tett i alder, men mest kos! De vokser jo så fort de småtrollene! :-) Er jo over 30 også, så alderen spiller jo en stor rolle her også. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet nå fram til uke 1, er ikke så veldig optimistisk akkurat mtp ikm i uke 1, siden det virker som om de fleste sliter litt mer med å bli gravide med nr 2. Får vel bare tenke gode tanker, så kanskje det går like lett nå som da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå