Gå til innhold

murr murr, bare tull!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har det vært vond murring i mage og rygg en god stund. men det blir aldri noe mere ut av det..

vil bare at det skal ta seg opp, å bli mere smerte. litt rart å ønske meg smerte, men får jo en skatt ut av det.:)

er det flere her som har det sånn ? jeg tar imot med STOR TAKK om noen har tips til hvordan /hva jeg kan gjøre for at det skal ta seg opp å bli litt fart på sakene. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har du termin stine?

Jeg har også hatt disse murringene i hele dag, og nå har jeg nett såvet et par timer og det blir nesten bare verre. Føler meg ikke bra i det hele tatt, og vil også gjærne at det skal ta seg opp å bli mer smertefult.

Istedet så er det irreterende å kjenne disse murrene mensensmertene hele dagen.

Tør ikke håpe på noe helle, leser jo om så mange andre som går slik i mange uker. Men at vi modnes-uten tvil.

Jeg skal strippes til torsdag hvis ingenting har skjedd. Kan og bli spennende :)

Skrevet

Samme her - har gått sånn i snart tre uker. Sist jeg hadde sånne smerter endte det med en plutselig styrtfødsel uka etter. Nå er jeg bare lei og tror ikke det kommer til å skje noe med det første :-)

Skrevet

Har hatt det sånn en måned nå.. Men blir jo vondere og vondere, HELDIGVIS!!

termin på mandag...

Skrevet

Flere uker her og...... murr = tull!

Hos meg er det værst om natten, slik at jeg ikke skal få sove liksom..

Skrevet

jeg har hatt det sånn i 5 uker nå. men det bir bare vondere og vondere. i natt har det vært så vondt at jeg har nesten lyst å bare kaste inn håndkle å si nå er det nok :P hehe

jeg har ikke termin før 4 januar. men legene har sagt i de 5 ukene nå, at jeg kan føde når som helst. jeg er moden og har 2 cm åpning. men det er det. håper virkelig jeg slipper å gå sånn her på overtid =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...