Gå til innhold

Rødt utslett i albuebøy og håndledd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt rødt utslett på de to plassene på gullet - og jeg er så redd for at hun får varig eksem... HVA skal man smøre på? Passer på å vaske og tørke godt på de områdene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fete fuktighets kremer. Gjerne Aderma Exomega. Det er en god fuktighets krem for eksem.

Kan jo være det bare er irritasjons utslett. At hun har svettet på de områdene. Ikke godt å si.

Lykke til!

Gjest Aprilbaby <3
Skrevet

Sånn begynte tulla mi da hun fikk atopisk eksem, får ikke håpe hun har fått det!

Her går det også i Aderma Exomega. Prøv også med Purelan (brystvortekremen) fet og god! =)

Skrevet

Mi jente fikk rødt utslett under haka, bak knehasene og under armene. Vasket, tørket og strødde på Talkum (fåes kjøpt på apotek) og hun ble helt fin igjen. Så du kan prøve det og se om det hjelper

Skrevet

Takk for svar, men nå ble jeg litt usikker når noen anbefaler fet krem og andre talkum, det er vel for å tørke ut huden?

Skrevet

Bruker du ull rett på kroppen hennes? Kan være at hun ikke tåler ull. MIn gutt fikk akkurat det samme som din datter, fikk beskjed av legen at dette var utslett pga. ullundertøy.

Han kunne ikke bruke ull den første vinteren hos dagmamma...har blitt bedrere nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...