Mamma til gutt og jente:) Skrevet 11. desember 2010 #1 Skrevet 11. desember 2010 Har ikke fått vite kjønn på ordinær ultralyd, det var ikke mulig å se.men i dag fikk jeg vite at vi får en liten jente:) har en nydelig gutt fra før, så blir veldig kjektmed en av hver!! Nå gleder jeg meg til søndagsåpent i morgen, og litt rosashopping!!!!!
Popelko Skrevet 11. desember 2010 #2 Skrevet 11. desember 2010 Morro, gratulerer Har også en gutt som får en lillesøster Når har du termin ?
blå og rosa+lillebror Skrevet 11. desember 2010 #3 Skrevet 11. desember 2010 Gratulerer! da er vi i samme båt, gleder meg masse! har allerede blitt litt rosa shopping på meg
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 11. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2010 Jeg har termin 18 april:) Gratulerer til dere og! Gutten min er veldig opptatt av babyer for tiden, så det blir nok stas å bli storebror:) han er straks 2 år. Hvor gamle er guttene deres?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer, jeg hadde det på samme måten med min nummer 2. Ble så glad da jeg skulle ha jente og kunne ikke vente med å kjøpe rosa! :-) Veldig kos med en av hver, ikke minst i den rekkefølgen. Jenter kan jo arve mye av gutteklær (men ikke omvendt)....
Mamma til gutt og jente:) Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2010 Ja det er sant, har allerede gått gjennom babyklærne, det blir sikkert litt blått på jenta, kan jo ikke bytte ut alt;) veldig kos med en av hver!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå