Gå til innhold

Lucia-klær til gutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går guttene deres med på Lucia-dagen? Jeg har helt glemt å kjøpe, skulle gjøre det i dag :( Jeg så bare sånne kapper, syntes det så veldig femi ut. Hvit skjorte er kanskje litt over the top? Men må jo finne på noe.. Kanskje jeg må ut til en søndagsåpen butikk, men det frister ikke.

Tips?

Skrevet

Mine gutter har kapper fra Cubus eller Lindex, husker ikke helt. Det var vanlige skjortekrager på guttekappene og blondekrager på jentekappene. Elektriske lys kjøpte jeg på Nille.

Skrevet

Jeg kjøpte samme kjortelgreia til både gutten og jenta, jeg. Men jeg tror egentlig hva som helst hvitt er ok. Vi bare har veldig lite hvitt så da kjøpte jeg like gjerne noen billige hvite kjortler. Det er riktignok noen blondegreier på kragen, men jeg regner med at poden overlever :P

Skrevet

Kjøpte på Europris. Er noen blondeting på kragen, men tenkte ikke over at det skulle ha noe å si selv om han er gutt. Kjøpt den så stor at han kan bruke den i to-tre år fremover. Også blir det glitter rundt livet.

Skrevet

Jeg har også kjøpt kjortel til poden, var litt redd for at han skulle bli den eneste gutten m "kjole" i barnehagen på mandag.. hehe. Men er godt å se at andre også har kjøpt slike til guttene sine. Har de forskjellige lucia kjortler til gutt og jente? Har hvertfall kun funnet den m blondekrage.

Skrevet

Hvor mye koster dette på Europris/Nille?

Må avgårde på mandag eller om det er åpent imorgen og kjøpe...

Skrevet

skal dere ikke feire mandag morgen?

Skrevet

Ok, det var ikke gæærnt! Nei, vi feier mandag kl 1530, etter jobb :)

Skrevet

Så deiligt og slippe for maset mandag morgen

Skrevet

Her feires det også fra 1530 i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...